aan gert vegter

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-09-2004 20:32 #70141 door
Beantwoord door in topic aan gert vegter
<i>Dat zijn toch de onderwerpen waar we op zitten te wachten.</i><br>Tja, dat weet ik zo net nog niet. Er zijn wel mensen die wat versleutelen, waaronder ikzelf, maar de meerderheid schijnt perse orginaliteit te willen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-09-2004 00:14 #70140 door
Beantwoord door in topic aan gert vegter
IK vind het mooi als een auto er zo authentiek mogelijk uitziet, maar laten we wel wezen, ons soort auto'tjes is gewoon huis-tuin-keuken spul. Als iemand daar behoefte aan heeft omdat de auto regelmatig gebruikt wordt, laat hem/haar dan alsjeblieft halogeen / rolgordels / verwarmde achterruit monteren. Ook het opwaarderen van motor en onderstel komt de verkeersveiligheid ten goede - ten koste van originaliteit. En wat betreft originaliteit is er in grote lijnen niet heel veel wat ik niet weet over de Amazon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-09-2004 09:57 #70139 door
Beantwoord door in topic aan gert vegter
en daar wil het dus ook bij laten....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-09-2004 16:55 #70138 door
Beantwoord door in topic aan gert vegter
Beste Gert, ik dacht sinds onze e-mail wisselingen van de afgelopen dagen, dat jouw porbleem met ons nu uit de wereld was, maar nu lees ik toch weer een opmerking van jou over het verleden.Houdt dit nu een keer op,of en is dit voor het laatst geweest, of blijft dit doorgaan?Nee toch, hopenlijk.Groeten Wim.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-09-2004 21:08 #70137 door
Beantwoord door in topic aan gert vegter
<p>Wim, met jouw e-mails is wat mij betreft de kwestie waar jij op doelt verleden tijd, zoals ik je ook heb laten weten. Die correspondentie dateert echter van 8-9 j.l., terwijl de opmerking waar jij over struikelt dateert van 4-9 j.l., zoals je zelf ook kunt zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.