telefoon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-11-2004 11:09 #71177 door
Beantwoord door in topic telefoon
Beste Peter,
Het inbouwen van een telefoon in een Amazon kan veel mooier dan dat, hoewel een blue tooth-systeem wel erg mooi werkt. In mijn Amazon heb ik een telefoonhouder direct naast de tellerunit op het dashboard. Met het juiste (aangepaste) steuntje kunnen de bevestigingsschroeven onder de kunststof dashboardcover worden geplaatst en is er geen zichtbare beschadiging/gaten te zien aan de auto.
Zoals bij moderne Volvo's heb ik speaker en microfoon in de hoofdsteun van de bestuurdersstoel en de GSM-unit onder de bestuurdersstoel. Het vergt wat knutselvermogen, maar op die manier heb je geen last van de rumoerige auto op de snelweg omdat de speaker dicht bij het oor zit en de microfoon met een zwanehals dicht bij je mond zit. Het ziet er ook keurig uit!De telefoon zelf is naast het stuur heel makkelijk te bedienen. Als je wilt kan ik wat foto's mailen van een en ander.

Groeten, Leon de Wit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-11-2004 13:39 #71176 door
Beantwoord door in topic telefoon
Peter,

Ik heb in mijn auto een handsfree kit zitten die je eenvoudig op de sigaretten aansteker aansluit. Kijk eens op www.mrhandsfree.com/ en klik op carkit pro. Te koop bij halfords. Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.