telefoon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2004 18:54 #54115 door
telefoon is gemaakt door
ik gebruik mijn amazone elke dag voor mijn werk, de baas vind het een goed idee dat ik ook handsfree kan bellen in de auto,de leverancier van de telefoon komt niet verder dan of een extra dure bloe toes systeem of de kit vastplakken in het bakje van de middenconsole, wie heeft een beter of leuker idee???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2004 19:56 #71186 door
Beantwoord door in topic telefoon
Blue tooth lijkt me geschikt. Maar heb jij een 'middenconsole' in je amazon?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2004 22:35 #71185 door
Beantwoord door in topic telefoon
Er zijn voor diverse telefoons handsfree setjes voor in de sigarenaansteker te krijgen. Prijs ongeveer 45 euro.
Met een externe microfoon aan de zonneklep, die je richting je mond draait, werkt het perfect.
Bij de Halfords en Mediamarkt heb ik ze gezien, maar ik denk dat er wel meer winkels zijn die ze verkopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2004 22:59 #71184 door
Beantwoord door in topic telefoon
ja ik weet niet of het er eigelijk hoort,in een amazone van 62 maar het is zo'n plat langwerpig plastic bakje, begint rond de plaats waar de versnellingpook uit de bodem komt en loopt door tot waar de stoelen beginnen, in dit bakje zitten 2 iets diepere aflegvakjes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2004 23:04 #71183 door
Beantwoord door in topic telefoon
Ik heb hier ook een keertje meegezeten, handsfree gekocht. Blijkt dus dat een amazon gewoon zoveel lawaai maakt dat er niet eens valt te bellen. Het enige wat bij mij werkt is zo`n headset aan een draadje, met een oortje en microfoontje erin. Bij veel telefoons krijg je die er tegenwoordig gratis bij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-11-2004 00:06 #71182 door
Beantwoord door in topic telefoon
inderdaad, headset met oortje en microfoontje aan draadje werkt in mijn Amazon met sportieve uitlaat perfect; kost 0 tot 10 euro (!); eventueel gelijktijdig opladen met standaard oplaadsnoer in sig aansteker; telefoon klem ik in een standaardhouder (wederom 10€) aan dashboard. Voordeel is dat deze oplossing het ook prima doet in de rest van het wagenpark.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-11-2004 00:13 #71181 door
Beantwoord door in topic telefoon
heb een tweedehands inbouwset voor een nokia 6210 gekocht op marktplaats voor 30 euri, ben een middagje aan het prutsen geweest om dat ding op mijn gelukkig moderne autoradio aangesloten te krijgen.(Anders hang je het speakertje gewoon ergens onder het dashboard...) Tip, de telefoon houder heb ik een mooi passende beugel voor gebogen uit aluminiumstrip en met parkers bevestigd aan de binnenrand onder het dashboard, drupje PU-bruislijm, anders trilt ie los.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-11-2004 17:20 #71180 door
Beantwoord door in topic telefoon
in mijn amazon heb ik zo'n ding voor in de sigarettenaansteker en dit werkt perfect ... om de gsm op te laden: effectief er is zoveel lawaai vanaf 60km/u dat je er weinig nog van versta en de mensen u ook niet verstaan;

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-11-2004 13:00 #71179 door
Beantwoord door in topic telefoon
Ik gebruik mijn Amazon ook elke dag. Handsfree bellen lijkt me geen optie, tenzijn je stil staat in de file. Het omgevingsgeruis lijkt me toch een overwegend probleem, zelfs zo'n oortje (toch ook handsfree) lukte bij mij niet....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-11-2004 20:00 #71178 door
Beantwoord door in topic telefoon
ik heb onlangs tydens een cursus vca de hoeveelheid lawaai laten meten, was gemiddeld 72 db, bij snelheden van 1-100km/hr op oor hoogte zonder radio, dus dat viel wel mee. ik ben verder zelf ook wel benieuwd hoe het gaat aflopen met die telefoon, na morgen kan ik meer vertellen.
gr. peter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.