een uitje per klassieker ....

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-11-2004 12:31 #71319 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
Is de PH BZN ook nog in de lucht? dat is toch ook een fuji? daar heb ik eens in gevlogen tijdens een praktikum les vliegmechanica voor mijn studie! een erg leuke ervaring!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-11-2004 12:50 #71318 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
Beste Geert, hij vliegt nog steeds, maar hij staat niet meer bij Wings in de stal. Wat voor studie heb jij gedaan? Ik heb indertijd de Anthony Fokker School gedaan. Wanneer heb jij daar gevlogen?
Trouwens, in antwoord op de vorige vraag heb ik er nog een paar bedacht. Bij de buren staan nog twee aardige : een P51 Mustang voor 1000 euri per uur uit 1944 en een Harvard. Een paar deuren verder staat de schuur vol met vliegende exemplaren uit de eerste wereldoorlog, waarvan ik de type namen niet kan reproduceren ..

Groeten,

Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-11-2004 13:05 #71317 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
Beste hans, ik heb van 1991 t/m 1995 vliegtuigbouwkunde gestudeerd op wat toen Hogeschool Haarlem heette. Ik weet niet meer precies wanneer ik daar gevlogen heb, maar het moet ergens in de eerste helft van 1993 geweest zijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-11-2004 20:59 #71316 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
Ik heb nog nooit gevlogen,maar dit lijkt me erg leuk voor de eerste keer.Mijn zoon is voor zo'n uitje ook wel te porren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-11-2004 10:26 #71315 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
Beste Niek,

Wil je dan eens aangeven waar je voorkeur naar uitgaat? We kunnen een datum afspreken, maar je moet wel in je achterhoofd houden, dat het weer roet in het eten kan gooien.

Van het weekend bedacht ik me dat we (mijn zoontje en ik) wel even konden gaan
vliegen en het was geweldig!! Het mooiste vond hij nog wel dat we - vanuit de schaduwzijde - door een heel klein gaatje naar de zonzijde van een grote
wolk konden prikken. Hij zij : "gaan we nu door de hemelpoort?". Heel
bijzonder.

Groeten,

Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-12-2004 16:06 #71314 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
Klinkt mij ook als een bijzonder avontuur en als het ook gaat om het delen van de Volvo-hobby dan moet het goed komen! Leuk idee om het onderwerp hier te plaatsen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.