een uitje per klassieker ....
- Bezoeker
Wie eens mee wil op een nostalgische trip : een dagje Ameland - normaal onmogelijk wegens reistijd en boot - met een vliegtuig uit de sixties.
Ik doe het voor niks. Nee, niet helemaal : ik doe het voor mijn plezier. Zie voor foto's : www.swellengrebel.info/ameland_is_uniek.htm
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
Een strict non-commerciële actie valt niet onder de definitie van "spam" lijkt me?
Groeten,
Hans
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
<br>
Ik kan natuurlijk ook gaan taxi rijden met mijn amazon onder het mom "ik verdien er niks aan, mijn kosten per km zijn gewoon zo hoog..."
<br>
Groetjes, Ben
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
Niet helemaal waar, denk ik? Normaal zoek ik onder mijn vrienden, wie het leuk vind om eens mee te gaan. Nu zijn die vrienden uitgeput en kijk ik eens wie ik nog meer tot mijn vrienden zou kunnen rekenen. Een groep met gemeenschappelijke achtergrond is de groep Volvo liefhebbers. Ik kan me voorstellen dat iemand die van een oude Volvo houdt ook wel van een oud vliegtuig kan houden. En digitaal vrienden maken is tegenwoordig helemaal in, duuuus ...
Maar als ik iemand kwets door dit hier te schrijven, dan spijt mij dat ...
Groeten,
Hans
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
Wat heeft dat nu met reclame te maken?
Spijkers zoeken op laag water!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Bezoeker
De Piper Super Cub - op de tweede pagina - is mijn lieveling en is in 1950 gebouwd. Gebruikt bij het leger en daarna bij Woensdrecht als zweefsleper. Vandaar ook de registratie PH-WDR.
De Ameland foto's hebben de zeszitter uit 1963 - als je erin zit is het nét je eigen Amazon - en de Cessna 172 uit 1975 (maar die is kort geleden in een modern jasje overgespoten : zónde.
De proefles gaat met de Katana. Dat is state of the art techniek van dit moment. Het enige wat daaraan ontbreekt is een dieselmotor. Iets wat tegenwoordig helemaal hot is.
Zo heb ik - denk ik - de hoofdpunten wel gecovered.
Any more questions? Please shoot ...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.