een uitje per klassieker ....

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-11-2004 13:08 #54091 door
Al drie jaar geniet ik elke dag van mijn Amazon Combi uit 1969. Wát een stijl, wát een klasse. Zo maken ze ze tegenwoordig toch niet meer. Dat gaat voor meer dingen op. Huizen bijvoorbeeld. Vermaard zijn de jaren dertig, toen men nog wist hoe een huis eruit moet zien. Maar er is nog een categorie : vliegtuigen. Ook daar proef je typische flower power nog : dat sky geeft toch een onnavolgbare geur.
Wie eens mee wil op een nostalgische trip : een dagje Ameland - normaal onmogelijk wegens reistijd en boot - met een vliegtuig uit de sixties.
Ik doe het voor niks. Nee, niet helemaal : ik doe het voor mijn plezier. Zie voor foto's : www.swellengrebel.info/ameland_is_uniek.htm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-11-2004 16:09 #71328 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
Inderdaad leuk, maar verkapte reclame is op een forum niet echt op z'n plek, vindt je zelf ook niet?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-11-2004 16:42 #71327 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
Nou, dat zou natuurlijk inderdaad laakbaar zijn, ware het niet, dat ik er echt geen cent aan (MAG) verdien(en). Dat komt omdat verzekeringen dan ongeldig worden en boetes beginnen bij drie nullen voor de komma.
Een strict non-commerciële actie valt niet onder de definitie van "spam" lijkt me?

Groeten,

Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-11-2004 16:46 #71326 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
Je zult het ook wel goed bedoeld hebben hoor, maar echt op z'n plek is het natuurlijk niet.
<br>
Ik kan natuurlijk ook gaan taxi rijden met mijn amazon onder het mom "ik verdien er niks aan, mijn kosten per km zijn gewoon zo hoog..."
<br>
Groetjes, Ben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-11-2004 17:03 #71325 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
Hoi Ben,

Niet helemaal waar, denk ik? Normaal zoek ik onder mijn vrienden, wie het leuk vind om eens mee te gaan. Nu zijn die vrienden uitgeput en kijk ik eens wie ik nog meer tot mijn vrienden zou kunnen rekenen. Een groep met gemeenschappelijke achtergrond is de groep Volvo liefhebbers. Ik kan me voorstellen dat iemand die van een oude Volvo houdt ook wel van een oud vliegtuig kan houden. En digitaal vrienden maken is tegenwoordig helemaal in, duuuus ...
Maar als ik iemand kwets door dit hier te schrijven, dan spijt mij dat ...

Groeten,

Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-11-2004 17:08 #71324 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
Ik denk niet dat je iemand kwets. Ik begrijp wat je bedoelt. Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-11-2004 20:17 #71323 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
Geweldig leuk aanbod onder vrienden. Mensen die daar zin in hebben, gewoon doen. Hoe bereik je anders je Volvo vrienden dan via dit forum?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-11-2004 21:09 #71322 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
Dit is toch een geweldig aardig aanbod.
Wat heeft dat nu met reclame te maken?
Spijkers zoeken op laag water!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-11-2004 01:22 #71321 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
Nou ben ik niet zo thuis in de vliegtuigen ,maar welke zijn nou de classiekers op je pagina?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-11-2004 10:32 #71320 door
Beantwoord door in topic een uitje per klassieker ....
De Fuji (op de homepage) is een zeldzame - Japanse - verschijning. Hij is de jongste van het stel en komt uit 1973. Er vliegen nog maar enkele over de hele wereld.
De Piper Super Cub - op de tweede pagina - is mijn lieveling en is in 1950 gebouwd. Gebruikt bij het leger en daarna bij Woensdrecht als zweefsleper. Vandaar ook de registratie PH-WDR.
De Ameland foto's hebben de zeszitter uit 1963 - als je erin zit is het nét je eigen Amazon - en de Cessna 172 uit 1975 (maar die is kort geleden in een modern jasje overgespoten : zónde.
De proefles gaat met de Katana. Dat is state of the art techniek van dit moment. Het enige wat daaraan ontbreekt is een dieselmotor. Iets wat tegenwoordig helemaal hot is.
Zo heb ik - denk ik - de hoofdpunten wel gecovered.
Any more questions? Please shoot ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.