toedredings fee nieuwe leden

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2005 09:27 #72906 door
Beantwoord door in topic toedredings fee nieuwe leden
Als student ben ik nu door de (entree) kosten nog geen lid geworden, maar ben wel van plan dit te doen zodra ik afgestudeerd ben.

Maar hoe hoog is het entreegeld en de contributie nu eigenlijk?

Op de pagina www.v44.nl/aanmelden.php staat entreegeld E 60,- en contributie E 49,-, maar daarbij staat dat de bedragen gelden voor 2003.
In het informatieboekje dat op die pagina te downloaden is staat entreegeld E 130,- en contributie E 100,-.

Hadden die bedragen in het boekje guldens moeten zijn?
Of is het boekje juist nieuwer en kloppen de bedragen op de pagina niet meer?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2005 15:39 #72905 door
Ik ben (nog) geen lid. Ik ben 28, getrouwd, 4 kinderen. Ik rij 142 met veel plezier, maar inderdaad: het rijden van een oude auto is niet echt kostensparend en kinderen ook niet (ik ben nu aan het sparen voor een nieuwe verdelerkap, bougies en kabels, ik bedoel maar)

De entree is een barriere (hoewel ik ook niet zo'n clubmens ben), maar ik snap ook wel dat die nu eenmaal geheven moet worden. Maar misschien kan ik een suggestie doen a.d.h.v. wat verzekeringsmaatschappijen ook steeds meer doen: waarom geen pakketten aanbieden? Ik ben eigenlijk alleen geinteresseerd in techniek, niet in clubdagen, ritten en evenementen. Anderen laten hun Volvo bij de garage onderhouden maar rijden met liefde mee in iedere oldtimerrit. Kun je dat niet in de prijs tot uiting laten komen? Bijv. een basispakket (het kale lidmaatschap) + aanvullende pakketten naar keuze (techniek, ritten, evenementen) of geen basispakket maar de verplichting om minimaal twee pakketten te kiezen of... of... of...

Ik doe maar een gooi, misschien heeft de vereniging er wat aan?

Overigens is het bij veel verenigingen, maar ook bijv. mijn vakbond, niet ongebruikelijk om jongere deelnemers juist minder te laten betalen ('studentenkorting', leeftijdsschalen e.d.) Enerzijds als aanmoediging, anderzijds omdat de last relatiéf niet lager is dan wanneer je ouder bent. Het inkomen van de jonge leeftijdscategorie is tenslotte ook niet hetzelfde (redeneert men).

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2005 18:45 #72904 door
Mee eens; ik hoor van veel leden in spe dat ze er toch wel tegen aan hikken om eenmalig zoveel te moeten betalen om lid te worden!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-02-2005 23:32 #72903 door
Blijf van mening dat eea door de tijd is achterhaald, ben zelf in mijn bestuursperiode altijd voorstander geweest van de entreefee, echter de vereniging heeft het geld niet nodig er is ruim voldoende in kas. In oorsprong was het bedoeld voor evnetuele herproducties van onderdelen maar die zijn er zo ver ik weet nog nooit van gekomen.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD