oldtimerclub

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2005 22:47 #72921 door
Beantwoord door in topic oldtimerclub
er zijn genoeg verzekeringen die je tegen een schappelijke prijs verzekeren zonder dat ze een clublidmaatschap eisen (ik snap ook niet wat dat met verzekeren te maken heeft); vaak krijg je dan een premie die dermate gunstig is dat je de 44€ per jaar met plezier betaalt voor deze club, inklusief het gebruik van dit forum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-01-2005 22:52 #72920 door
Beantwoord door in topic oldtimerclub
Wanneer iemand een vriendelijk geformuleerde vraag stelt, lijkt mij een vriendelijk geformuleerd antwoord niet meer dan op zijn plaats. En al helemaal als het hier een niet-lid betreft. Het lijkt mij geen reclame voor onze vereniging wanneer iemand op deze manier te woord wordt gestaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-01-2005 11:21 #72919 door
Beantwoord door in topic oldtimerclub
Er zijn inderdaad meer oldtimer clubs en ook clubs die oldtimers van diverse pluimage toelaten. Een ervan is de Winterswijkse oldtimerclub (WOC)hier rijden Kevers amazons snoek etc broedelijk door elkaar. Ik ken deze club en het zijn net zulke fanaten als wij. Dus kies je voor de V44 wees welkom en we hopen je dan bij te kunnen staan met raad en daad. Geniet op de clubavonden, zie ook de regionale sites. Maar ga je bij een andere club dan wens ik je ook veel rij plezier met je oldtimer.

Rene
regio oost

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-01-2005 10:02 #72918 door
Beantwoord door in topic oldtimerclub
Het is goed om te zien dat we een "zelfreinigend vermogen" bezitten op dit forum. Er zijn inderdaad meerdere verzekeringen die je accepteren zonder lidmmatschap maar dan alleen WA.
De meeste verlangen als je casco verzekert een taxatie, door deze via een van de TC leden te laten uitvoeren heb je je entree geld er al uit.
Kom eens kijken in de regio waar je woont op een van de technische bijeenkomsten, kun je je volgende ohd beurt wellicht zelf doen en je wagen heel lang op de weg houden.
Daarom is deze vereniging opgericht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.