oldtimerclub

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2005 19:33 #53809 door
oldtimerclub is gemaakt door
hallo allemaal,

van mijn nieuwe verzekering voor mijn volvo 144 dien ik lid te zijn van een oldtimervereniging (merkgebonden). Aangezien ik v44 vrij prijzig vind, vroeg ik me af of er andere verenigingen zijn.

tot nog toe vind voor zowat ieder type een vereniging, behalve de 140.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2005 19:55 #72930 door
Beantwoord door in topic oldtimerclub
Je bent ook een echte armoedzaaier. Ik vind dit mailtje op zich al reden voor deballotage. Geen lid willen worden van deze prachtige vereniging, die meer dan waar voor zijn geld biedt (alleen dat prachtblad en het onderdelenmagazijn al!) en dan ook nog eens hier op dit forum (van de V44 vereniging) vragen of er niet een nog cheaper clubje is, voor de een of andere miezerige verzekering. Walgelijke schraper! Bah!

Rudolf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2005 19:58 #72929 door
Beantwoord door in topic oldtimerclub
en bedankt..

iemand een reactie met meer inhoud?



Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2005 20:14 #72928 door
Beantwoord door in topic oldtimerclub
De inhoud lijkt me duidelijk: een goede vereniging kost wat geld en dit riekt vooral naar wel willen profiteren, maar niet betalen. De vereniging is trouwens bepaalt niet duur voor wat ze biedt. En kennelijk vind je de club wel interessant genoeg om hier rond te struinen, wil je wel mee doen, maar niet betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2005 20:45 #72927 door
Beantwoord door in topic oldtimerclub
ongetwijfeld een uitstekende vereniging. Het gaat mij echter om de noodzaak om lid te worden voor de verzekering. Van plan om er uitbundig gebruik van te gaan maken, ben ik niet. Dus waarom zou ik 110 euro betalen, als er wellicht veel goedkopere zijn?

Indien ik er geen kan vinden, zal ik waarschijnlijk toch hier lid worden. En, ongetwijfeld met veel plezier uiteindelijk. Maar dat is niet waar ik op uit ben in eerste instantie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2005 20:55 #72926 door
Beantwoord door in topic oldtimerclub
Ik dacht dat je ook lid kunt worden van het 140 register zonder lid te zijn van de v44.Het adres is w bottinga 0342 420958.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2005 20:59 #72925 door
Beantwoord door in topic oldtimerclub
Rudolf ,vind je niet ,dat je wel erg grof reageert.? Er zijn nu eenmaal mensen ,die weinig geld hebben en misschien is paul er wel een van .Ken je hem soms?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2005 21:58 #72924 door
Beantwoord door in topic oldtimerclub
het 140 register is sinds 2003 onderdeel van de V-44 vereniging, besloten op de ALV, dus geen aparte vereniging meer. Er zit dus weinig anders op dan of lid worden van onze vereniging of geen lid worden. De contributie van onze vereniging vind ik zelfs bijzonder laag, zeker als je mee wilt doen aan activiteiten, het VOD en dan ook nog eens de goedkope verzekering. De 60 euro entreegeld kan een bezwaar zijn maar dient als compensatie voor de vracht aan onderdelen die opgeslagen liggen in het VOD voor onze auto's om ze op de weg te houden. Voor deze investering moet ieder nieuw lid mee te betalen. Ik heb in 1987 hetzelfde bedrag ook betaald en heb er nog nooit spijt van gehad. Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten kan nou eenmaal niet altijd. Succes met het nemen van een verstandig besluit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2005 22:16 #72923 door
Beantwoord door in topic oldtimerclub
dank voor de antwoorden.

Ik hoef niet voor een duppie op de eerste rij te zitten. Mijn plan was niet eens om op de rij plaats te nemen.

Verder heb ik me ook nooit verdiept in het oldtimersverenigingsleven en weet niet wat het inhoudelijk voor voordelen biedt. Ik vind het alleen een dure eis die de verzekering me oplegt. Vandaar de zoektocht naar een goedkope (want die zijn er volop bij andere automerken).

Waarschijnlijk wordt ik toch lid bij v44 en inderdaad, zal het wellicht een wijs besluit zijn. Daar twijfel ik niet aan :)

(Oja, en Niek: Inderdaad, geld speelt weldegelijk een rol bij mij als jong potentieel lid)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2005 22:27 #72922 door
Beantwoord door in topic oldtimerclub
Hoi Paul, ik ben zelf ook een jong lid van de vereniging (ik ben 22). Ik twijfelde ook om lid te worden, maar de lidmaatschap van de v-44 is ongeveer even hoog als wat het mij bespaarde door me te verzekeren bij GIO. En bij GIO kan je alleen een verzekering afsluiten als je lid bent van een club.<br>
De voordelen van de v-44 komen daar nog bij dus toen was de keus snel gemaakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.