opeens stilstaan

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2005 08:55 #73810 door
Beantwoord door in topic opeens stilstaan
Tja, ik ga mijn combi vanmiddag toch ook even door de wasstraat halen. Liever een klein beetje (gelukkig maar een klein beetje) water naar binnen via de tochtraampjes dan dat bijtende zout dat lekker aan het vreten is. Met name voor de onderkant neem ik toch de wasstraat (en ik heb ook geen hogedrukspuit). Wel schroef ik de linkerbuitenspiegel eraf want daar is de veer al eens van geknapt :-)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2005 21:31 #73809 door
beste mensen,
ik snap niet wat jullie in een wasstraat zoeken; wij hebben een amazon; ik zorg dat ie technisch goed is en zij zorgt dat ie mooi is. Dau na een pekel-sneeuw en ijstijd gaat zij met haar regenpakje en emmertje water gewoon de handwas, in de zon en daarna netjes poetsen. niks geen lekkace(hoop ik) en inderdaad ben ik ervan overtuigd dat de wasstraat al snel chemische zooi gebruikt....maar ja niet iedereen heeft zo'n lieve vrouw als de mijne.....
succes verder.
p.s. ik vind het wel erg leuk om alle verhalen te lezen.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2005 09:23 #73808 door
Ik heb gevonden wat het was. De voeringen bleken helemaal los te zijn gekomen van de schoenen. Waarschijnlijk is die vast komen te zitten en daardoor leek het alsof ik tegen een stoeprand aan reed. Nu maar nieuwe remschoenen kopen (alleen voeringen in minder veilig toch?).

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD