klassieke volvo voor dagelijks gebruik.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2005 19:03 #73884 door
Beantwoord door in topic klassieke volvo voor dagelijks gebruik.
In 1978, na het behalen van het rijbewijs, m'n eerste auto aangeschaft. Een witte 4-deurs 122S uit 1965, dertien jaar oud. Nu achteraf blijkt het de jongste Volvo geweest te zijn die ik tot nu toe gehad heb. Rij nu probleemloos dagelijks een (gesloten) Duett uit 1968.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2005 13:38 #73883 door
Beantwoord door in topic klassieke volvo voor dagelijks gebruik.
Ik rij al een aantal jaren in een klassieker. de eerste 7 in een saab 96. het is een feest om dagelijks er mee bij de weg te zijn. maar als ie hapert ben ik verloren. ik heb geen verstand van techniek en ben dan overgeleverd aan anderen. dit vond ik meestal lastig. wat is wijs, wat moet er gebeuren. dus als je zelf niets kunt is het rijden in een klassieker geen koopje wat de meeste mensen denken. dat beetje geld wat je bespaard aan belasting heb je heel hard nodig voor instanthouding.
vorig jaar heb ik mijn saab verkocht (carosserie werd minder) en ben overgestapt op een volvo amazon b18 uit 1965. hij heeft nog maar 70.000 km gelopen en rijdt heerlijk. alle dagen toer ik er me rond in het groningse. het is een feest om er mee naar mijn werk te gaan. maarja er is ook wel eens wat, en dan moet die naar de garage. en dat kost wat! het is niet anders. ook hier is de besparing belasting, hard nodig voor de instandhouding.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD