kenteken deel 3 / lpg

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2005 13:24 #76895 door
Beantwoord door in topic kenteken deel 3 / lpg
Waar laat je het gas inbouwen Roel? Ik ben namelijk zeer binnenkort ook van plan gas in te laten bouwen in mijn Ama. Ik ga voor Orsouw in Eindhoven (865,- all in), maar ben wel benieuwd waar jij het laat doen (en voor hoeveel centjes... ;-)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2005 16:55 #76894 door
het is gelukt. ik wist niet dat deel 1 uit 2 delen bestond. nou bas, das toeval. ik kom uit t zuiden en ben ook bij van orsouw in eindhoven geweest. om 8.30 uur auto ingeleverd, zij hebben me naar het centrum gebracht en om 14.00 uur weer opgehaald. de prijs was inderdaad 865,- incl. maar als je een metertje onder je dashbord wil hebben komt er 25 euro bij. de mijne is trouwens een katterug en de 60 liter tank licht dwars in de kofferbak.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2005 17:00 #76893 door
He, dat is toevallig! Ik wil ook de grootst mogelijke tank en zo'n metertje is wel handig natuurlijk. Is het een beetje netjes gedaan verder? Alles mooi weggewerkt, zoals schakelaar voor benzine of gas op dashboard, leidingen, etc. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2005 17:29 #76892 door
ja, het zag er heel netjes uit en ik kreeg een duidelijke uitleg. het metertje (met ledjes) hangt onder het dashboard.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD