amazon aanbod

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2006 21:52 #78795 door
Beantwoord door in topic amazon aanbod
Dit was 20 jaar geleden inderdaad wel mogelijk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2006 22:58 #78794 door
was Groningen in de buurt, dan graag bijstand; woon echter heeeel ver af, in omgeving van
Gent (Belgie). Zoektochtje in mijn docum. (kostte wat tijd)
leverde volgende op: heel duidelijke
fotos in kleur van wat er allemaal mis kan zijn met aangeboden AM,
grondige aankoop-aanbevelingen, en hoe ev. te repareren (+kosten?)
vind je op volgende (Duitse Volvo) site:
<br><br>
www.volvoniacs.org/
<br><br>
klik op [Kaufberatung]; onderaan op scherm kan men verder
klikken op 1 van beide:
<br><br>
Volvo Amazon - Buckelvolvo/Duett
<br><br>
Bekijk dit - samen met je kennis-autokenner - goed, en volg ev.
de aanbevelingen.
Zorg er voor een afdruk in kleur van deze "Volvo Amazon" site
bij de hand te hebben. Hou tenslotte rekening met niek's
juiste mening van daarnet: koopjes zijn in 2006 zeldzaam!. Mvg

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2006 23:40 #78793 door
als je hem niet wilt, sein mij even in :-)
henqui@mail.ru

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2006 11:39 #78792 door
Waar je op moet letten zijn de binnenschermen bij de motor. Dus motorkap open en de zijkanten bekijken. De wielkasten volledig bekijken/voelen. Aan de randen kan je al vaak of ze slecht zijn. Verder de 2 dikke balken onder de auto die van voor naar achter lopen en het plaatwerk aan de onderkant. Als dit er nog redelijk goed uitziet dan is er een redelijke basis. De buitenkant zal wel wat roestplekjes vertonen, hier moet je leven voor dat geld. Als je dat goed weg wilt hebben kan je beter een andere kopen. Verder dat hij op lpg slecht start met de kou is niet zo'n ramp, die van mij doet dat ook en tis wel vervelend maar hij brengt me wel elke dag naar het werk. Waarschijnlijk met wat klein onderhoud en afstellen moet dat binnen de perken te houden zijn en van het zomer heb je er waarschijnlijk geen last meer van. Het blijft een gok. Je moet een kenner meenemen en hem op de brug zetten om alles goed te kunnen beoordelen. Verder is het de vraag wat je voor die 800 euro verwacht. Kan je het geld missen (en nog wel meer want het is niet een goedkope hobby als je eenmaal bezig bent) en wil je het als hobby dan kan je voor 800 euro in eerste instantie niet veel verliezen, als ie slecht is dan is ie het aan onderdelen nog wel waard. Wil je een auto die je regelmatig kan gebruiken en niet teveel geld meer kost dan kan je het beter vergeten en wat beters met dat geld doen. Als je foto's hebt dan wil ik ze graag wel eens zien. Vooral van de genoemde plekken en van de buitenkant. Je kan ze ook mailen naar h.postma12@chello.nl

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2006 10:45 #78791 door
Hallo Kiki, de gehele rapportage gelezen. Het verwonderd me niet dat je nu twijfelt. Woon in het Westerkwartier en hobby al 25 jaar met oude volvo,s. Laat maar wat van je horen. Help ik je. Ger.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2006 11:57 #78790 door
Beste, Ger. Heel erg bedankt voor het aanbod. We rijden vanmiddag met de volvo naar overschild, daar woont een kennis met verstand van volvo's, maar niet direct dit type. Hij heeft wel een brug, dus we kunnen de onderkant even goed bekijken. Als we er niet uitkomen, mag ik dan contact met u opnemen? Mijn emailadres is k.smallenbroek @gmail .com.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2006 12:01 #78789 door
Heel erg bedankt! Deze site is erg handig. Ik heb foto's uitgepriont om mee te vergelijken, en ik hoop dat het wat wordt vanmiddag!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2006 23:59 #78788 door
Bedankt voor alle adviezen. Ik heb de auto gekocht. (sorry Hendrik :) ) Nu nog een verzekering regelen... De univé had een aanbod wat neerkwam op 600 euro per jaar, dat leek me nogal veel... Weten jullie daar meer van?
Ik zal binnenkort een foto laten zien van mijn mooie nieuwe auto!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2006 09:31 #78787 door
Gefeliciteerd. Je weet ook dat je nu nooit meer van dit virus afkomt?

Hier heb je een redelijk overzicht van verzekeringen:
www.oldtimernederland.nl/index.php?class=oldtimerverzekering
Voor de rest kan je ook even google gebruiken. Zelf heb ik een WA verzekering van €45 p.m. omdat het mijn eerste en enigste auto is waarin ik meer dan 25.000km per jaar rijdt. Als je meer dan 10.000km per jaar verwacht te rijden dan weet ik alleen de GIO adviesgroep. Deze is mij toen ik zocht ook aanbevolen. Als je minder dan dat gaat rijden dan kan je overal wel goedkoop een 7.500 of een 10.000 km polis halen. Gewoon even internet afzoeken.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD