mislopen van potentiële leden
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2006 16:45 #78951
door
Beantwoord door in topic mislopen van potentiële leden
Even een opmerking: dit topic ging over de site en met name het forum. NIET over de contributie (waar ik overigens niets op aan te merken heb)!<br><br>En aan Jan: natuurlijk zijn er ook positieve opmerkingen te vinden over de vereniging. Genoeg! Maar niet over het forum...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2006 16:54 #78950
door
In de jaren 80 was de contributie 85 gulden. halverwege de jaren negentig is de contributie verhoogd naar 100 gulden ivm met het eventueel laten herproduceren van moeilijk verkrijgbare onderdelen. Een jaar of 3 geleden is het weer verlaagd naar 44 euro ( incasso).
Ik vind het voor wat onze vereniging biedt gewoon niet veel, wie het wel veel vind ga maar eens wat meer naar de activiteiten, deze zijn vrijwel allemaal kosteloos of een minimale bijdrage, je steekt er wat van op of je ontmoet mensen met dezelfde passie of je hebt een gezellige dag.
Tevens een prachtig clubblad waar ik altijd naar uit zie.
Struikelblok is denk ik het entreegeld van op dit moment 40 euro ( was tot 1-1-2005 60 euro )dit is echter nodig om een evenwicht te behouden tussen bestaande leden en nieuwe leden v.w.b. een bijdrage aan de investeringen die de afgelopen jaren gedaan zijn door de vereniging en in het bijzonder voor het VOD ( Volvo Onderdelen Depot)
Zelf vind ik dat dit niet afgeschaft moet worden, de 40 euro vind ik een redelijk bedrag.
Ik vind het voor wat onze vereniging biedt gewoon niet veel, wie het wel veel vind ga maar eens wat meer naar de activiteiten, deze zijn vrijwel allemaal kosteloos of een minimale bijdrage, je steekt er wat van op of je ontmoet mensen met dezelfde passie of je hebt een gezellige dag.
Tevens een prachtig clubblad waar ik altijd naar uit zie.
Struikelblok is denk ik het entreegeld van op dit moment 40 euro ( was tot 1-1-2005 60 euro )dit is echter nodig om een evenwicht te behouden tussen bestaande leden en nieuwe leden v.w.b. een bijdrage aan de investeringen die de afgelopen jaren gedaan zijn door de vereniging en in het bijzonder voor het VOD ( Volvo Onderdelen Depot)
Zelf vind ik dat dit niet afgeschaft moet worden, de 40 euro vind ik een redelijk bedrag.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2006 17:00 #78949
door
M'n "niet" terug te vinden heeft ALLEEN betrekking op de site en nergens anders!!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2006 18:31 #78948
door
[ik replikeer op Jan's bericht, anders gaat mijn bericht misschien verloren
tussen de vele andere; is dus eigenlijk bedoeld als verder bijtreden van
Henry's standpunt (en van andere niet-klagers)] ziehier dan resultaat van
"regeltje van 3": bij V44 krijg je +-525 pags leesgenot + nuttige artikelen
in clubblad voor 46 Euro (d.i. 8.76 cent/blad), bij andere club blijkt dit
slechts +-150 pags te zijn voor 40 Euro (26.66 cent/blad); was het bij V44
evenveel per blad dan betaalde men 3x meer lidgeld, en ik wil het nog niet
hebben over de vele andere gunsten bij V44 (waaronder zeker een weliswaar
niet up-to-date, maar toch heel overzichtelijk en nuttig forum; zoals
eerder bericht gemeld kan men dat mits wat voorafgaandelijk werk personaliseren en
optimaliseren; idem voor onderdelen bij VOD: zeer handig voor raadplegen
van aanwezigheid/prijs van onderdelen). Dus niet te vlug meer klagen aub!
En als nieuw forum niet gratis kan, dan maar (veel) liever het oude...
tussen de vele andere; is dus eigenlijk bedoeld als verder bijtreden van
Henry's standpunt (en van andere niet-klagers)] ziehier dan resultaat van
"regeltje van 3": bij V44 krijg je +-525 pags leesgenot + nuttige artikelen
in clubblad voor 46 Euro (d.i. 8.76 cent/blad), bij andere club blijkt dit
slechts +-150 pags te zijn voor 40 Euro (26.66 cent/blad); was het bij V44
evenveel per blad dan betaalde men 3x meer lidgeld, en ik wil het nog niet
hebben over de vele andere gunsten bij V44 (waaronder zeker een weliswaar
niet up-to-date, maar toch heel overzichtelijk en nuttig forum; zoals
eerder bericht gemeld kan men dat mits wat voorafgaandelijk werk personaliseren en
optimaliseren; idem voor onderdelen bij VOD: zeer handig voor raadplegen
van aanwezigheid/prijs van onderdelen). Dus niet te vlug meer klagen aub!
En als nieuw forum niet gratis kan, dan maar (veel) liever het oude...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-02-2006 01:15 #78947
door
ben lid van een zestal clubs, de V44 is verreweg de goedkoopste, nog afgezien van wat je ervoor krijgt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-02-2006 10:47 #78946
door
Even mijn mening mbt het forum (en niet over de contributie).
Ik vindt het forum duidelijk, functioneel en praktisch te gebruiken. Als ik zie hoeveel onzin op andere forums wordt beschreven, hoeveel neveninformatie wordt bijgeleverd waar niet om gevraagd wordt kom ik steeds meer tot de mening dat dit forum het heel hanteerbaar en duidelijk is. Overal valt wel wat op aan te merken, ook op dit forum, maar vooralsnog ben ik hier ontzettend tevreden mee en maak ik er veel gebruik van.
Ik vindt het forum duidelijk, functioneel en praktisch te gebruiken. Als ik zie hoeveel onzin op andere forums wordt beschreven, hoeveel neveninformatie wordt bijgeleverd waar niet om gevraagd wordt kom ik steeds meer tot de mening dat dit forum het heel hanteerbaar en duidelijk is. Overal valt wel wat op aan te merken, ook op dit forum, maar vooralsnog ben ik hier ontzettend tevreden mee en maak ik er veel gebruik van.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-02-2006 18:28 #78945
door
ik vind dit forum uitstekend,ik kijk er elke dag op,het heeft mij al dikwijls geholpen,er zit leven in,ik kijk ook op andere forums maar daar is weinig beweging op,het lidgeld is zeker niet te hoog voor wat de klub bied,ik ben ook lid van andere klubs,die zijn even duur maar bieden veel minder,zeg nou eens eerlijk welke klub heeft een magazijn gelijk het vod?geen enkele in heel nederland.
ik ben heel tevreden en zou zeggen doe zo voort
groetjes theo rutten
ik ben heel tevreden en zou zeggen doe zo voort
groetjes theo rutten
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2006 09:07 #78944
door
Ik ben als 164-rijder al jaren lid van de V44-club. Het lidgeld is niet te hoog voor wat de club biedt. Het forum is kan misschien beter, maar voldoet prima en is ongekend levendig. Ik beleef er veel plezier aan.