de alv

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-04-2006 20:57 #80308 door
Beantwoord door in topic de alv
ik heb ook nog geen uitnodiging ontvangen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-04-2006 21:04 #80307 door
Ik wel

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-04-2006 21:51 #80306 door
De postbezorging beneden de rivieren is onder de maat blijkbaar. Controleer of de wikkel intact is, misschien lezen de postbodes ons mooie clubblad eerst alvorens ze te bezorgen.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-04-2006 21:52 #80305 door
Ik zou zeggen: komt allen naar de ALV! Vorige keer waren er misschien 50 mensen en dat bij een club van 4000 leden... Als je op- of aanmerkingen hebt over het een en ander: prima, maar stel het bestuur dan op de hoogte en daar is de ALV dé gelegenheid voor! Vorige keer waren de discussies best tam en de 164 werd wel heel makkelijk toegelaten (vond ik niet erg hoor, maar ik had toch meer discussie verwacht). Dus: tot volgende week allemaal!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-05-2006 11:56 #80304 door
In tegenstelling van wat gegons in de wandelgangen blijkt het bestuur het prima te doen. Al jaren. Want, hebben we allemaal geen blind vertrouwen in het bestuur? Jawel, zoveel vertrouwen dat we niet naar de ALV hoeven te gaan met z'n allen!
Een gezapige club? Misschien wel een beetje, maar als je dat niet aanstaat zijn er 2 mogelijkheden. Ofwel de weg van de minste weerstand en je lidmaatschap opzeggen, ofwel er wat aan doen. Maar dan wel op een constructieve manier, een manier waar de club en haar leden wat aan heeft; en zeker niet door maar wat rond te gillen op dit forum!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2006 10:51 #80303 door
het is jammer dat er nog steeds leden zij die denken dat het maken van het ALV blad met daarin de gehele financiele onderbouwing van 2005 op zeer uitgebreidde wijze een kwestie is van even doen.
Ik weet dat bepaalde mensen hier heel veel werk aan hebben gehad en ik vind het dan ook een prestatie van formaat dat het blad er eind april dan ook is.
De penningmeester, het VOD en de redactie in het bijzondermoeten hier erg veel werk aan hebben gehad.( grote ondernemingen in het land hebben ook geen jaarcijfers in jan of feb )De datum van de ALV is inderdaad al geruime tijd bekend en het niet opletten van bepaalde personen kan dan ook niet aan anderen aangerekend worden.
Tevens wil ik ook nog maar eens zeggen dat al die leden die zich inzetten voor onze prachtige vereniging dit doen in hun soms spaarzame vrije tijd. Ik zie dan helaas ook een trend dat bepaalde leden onze vereniging zien als een bedrijf waar je voor relatief weinig contributie heel veel voor terug moet kunnen verwachten op ieder moment van de dag.

Ik hoop dat deze trend doorbroken wordt en dat alle lieden die commentaar hebben over bepaalde zaken as zondag aanwezig zullen zijn op de ALV en dat de vacatures binnen onze vereniging maar snel opgevuld mogen worden. (zie VCM 1-2006 PAGINA 5) Ik denk dat constructieve bijdragen door alle leden gewaardeerd zullen worden.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD