denk dat ik er aa moet geloven, tips voor verkoop?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2006 16:02 #81876 door
Bart,<br>
Bezint eer gij begint (om maar eens mooi Oudhollandsch te openen). Ik heb hetzelfde (op de gezinsuitbreiding dan na) doorgemaakt. Een Amazon waar ten eerste al aardig wat geld in gepompt was en vervolgens na jaren trouwe dagelijkse dienst toch door eigenlijk een paar kleine dingetjes begon tegen te vallen. De Amazon dan inderdaad maar verkocht (de verkoopprijs was in geen verhouding met de investering). Vervolgens het een en ander aan andere auto's (waaronder ook een andere klassieker) versleten en toch weer terug gekomen bij een Amazon. Bij deze Amazon bijna hetzelfde verhaal, vervolgens ook weer die de deur uit.<br>Na een paar jaar is het toch weer zodanig gaan kriebelen dat ik er in ieder geval achter ben dat de Amazon voor mij "de klassieker" is en dat ik vervolgens nu aan mijn derde Amazon bezig ben.<br>
Met dit verschil dat deze voor de hobby erbij is en niet meer als dagelijks vervoer. De kleine ongemakken en tegenvallers zijn hierdoor een stuk beter te accepteren, want ach, de liefde van je leven komt met plussen en minnen.<br><br>Om kort te zijn; als je eenmaal voor de Amazon bent gevallen, probeer haar dan aan te houden als hobby-auto erbij om te voorkomen dat je net als ik spijt van je beslissing krijg. Ik had achteraf gezien, nu graag mijn eerste Amazon nog gehad.<br>
Succes met je zware beslissing,<br>Robert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-08-2006 11:54 #81875 door
hey Bart,
nadeel van een klassieker is dat zowel vraag als aanbod gering zijn. In de hogere prijsklasse wil de koper toch zoveel mogelijk zekerheid, en dat mis je bij particuliere verkoop. Nadeel van een klassieker is ook: wat je er in stopt krijg je er niet (geheel) uit. En: je hoeft maar 1 belangstellende te hebben, alstie hem ook maar koopt... (ik spreek uit ervaring). Zelf rijdt ik wat anders, maar zit wel te twijfelen om over te stappen naar een Amazone. Succes

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.