Aanrijding

• Vincent Kroese (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-11-2006 15:41 #83150 door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Aanrijding
Gelukkig héb je een rechtsbijstandsverzekering, dit zou een hoop uitzoekwerk en gedonder moeten schelen. Is het geen optie om de auto thuis te stallen, en dan door Van Londen te laten ophalen vlak voor de schadeexpert komt, of zitten daar dan meteen weer kosten aan verbonden voor het transport? Rijden doet de auto niet meer neem ik aan?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 11236-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
30-11-2006 19:57 #83149 door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Aanrijding
<p>Hoi Stefan,</p><p>Wat een verhaal zeg... Zwaar kl*te voor je. Ik vrees dat ik weinig nuttigs kan vertellen, maar ik hoop voor je dat alles goed geregeld wordt. Zou toch wel ernstig zijn als je prachtige Volvo total loss wordt gereden door zo'n lelijke Fiat Pinda...</p><p>Sterkte!</p>

• Marcel van Soest
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
30-11-2006 21:58 #83148 door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic Aanrijding
<p>Stefan,</p><p>wij hebben de auto bij de garage laten staan, was voor ons en voor de garagehouder geen probleem. Tussendoor heb ik de auto toen opgehaald om hem netjes te maken. Ze zullen bij die garage wel een plekje hebben om hem te stallen? desnoods voor de deur of zoiets.</p><p>Als je auto nog kan rijden dan zou ik hem thuis zetten, de schade expert neemt altijd contact op voor een afspraak. De rechtsbijstand verzorgd inderdaad alles, daar heb je recht op.</p><p>succes</p><p>Marcel</p>

• Vincent Kroese (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-12-2006 14:04 #83147 door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Aanrijding
<p>Hey Stefan, </p><p>Het blijft natuurlijk echt balen dat je auto in de prak gereden is, maar 6000 euro valt je denk ik erg mee of niet? Is dit nu al min of meer 'zeker' of is er nog een kans dat er een maandenlange verzekeringsstrijd gaat plaatsvinden en dat er uiteindelijk minder betaald gaat worden?</p><p>NB: Jammer maar begrijpelijk dat je even geen Amazon meer rijdt, mag ik voor eventuele reparaties nog wel een beroep op je doen ;) ?

Groet!</p>

• 11236-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
26-12-2006 10:53 #83146 door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Aanrijding
<p>Hoi Stefan! Ik was al van plan je eens op te bellen hoe het nu met je Volvo was afgelopen... Niet zo heel goed dus, maar gelukkig krijg je nog best aardig wat geld van de verzekering. </p><p> </p><p>Nu eerst maar even goed nadenken hoe nu verder te gaan inderdaad. Mocht je het Amazonrijden echt gaan missen, dan mag je ook wel even in die van mij rijden hoor ;-)</p><p> </p><p> </p>

• Stefan Vooren (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-12-2006 10:55 #83145 door Stefan Vooren (GAST)
Beantwoord door Stefan Vooren (GAST) in topic Aanrijding
Hoi Vincent en Bas, bedankt voor jullie reacties! Blijf het natuurlijk leuk vinden om aan &eacute;&eacute;n van julie amazones te klussen! Het is zeker dat ik het verzekeringsgeld krijg en het bedrag valt mij 100% mee. Mijn plan is het geld voorlopig opzij te zetten. Momenteel ben ik bezig een huisje in Utrecht te kopen en daarnaast willen we in de zomer meedoen met de pekingchallange (voormalig amsterdamdakar barrel rally). Daarmee ben ik komend jaar wel druk genoeg, maar misschien weer volvo in 2008?

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD