Jonge mensen & oude auto's
- J.L.M. Bruin
-
- Premium lid
-
PV544C - 1964
P1800S - 1967
240DL - 1987
C40 - 2021
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
"Marcel Berg" schreef:
Vogens mij hebben we het hier al eens over gehad op dit forum, onder een ander kopje. Maar ook deze keer kan ik me met mijn 24 lentes natuurlijk niet onbetuigd laten. Het is ook mijn eerste auto. (na een aantal lease-bussen v/d zaak) Een nieuwe baan zonder auto voor het woon-werk verkeer zette mij ertoe om een auto te gaan kopen. En dan gelijk maar een echte, dacht ik. Inmiddels heb ik weer een auto v/d zaak voor het woon-werk verkeer en mijn prive ritjes zijn zo miniem dat er een eigen auto er op na houden niet loont. Zeker niet omdat mijn Ama altijd buiten moet slapen en ik hem de afgelopen tijd qua conditie achteruit heb zien hollen. Waarschijnlijk gaat hij dus binnenkort in de verkoop met pijn in het hart. Alleen al het zwaaien naar andere Volvo's met blauw kenteken zal ik missen.Marcel
Maar als ik het goed heb heb je hem niet verkocht of neemt een andere nu haar plaats in

Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project
- Marcel van den Berg
-
- Senior lid
-
Volvo 121, 1962, B18A, in de onweerstaanbare kleur reebruin. Ondergaat thans een totaalrestauratie........
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
-
Toen ik 18 was( afgelopen april) heb ik mijn eerste auto gekocht de volvo 164E.
Ik wilde gewoon een leuke en toch redelijk vlotte oldtimer en zodoende kwam ik bij de 164E.
En het is allemaal nog leuker geworden omdat ik sindskort ook als monteur aan volvo oldtimers sleutel.
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
- René Heersink (GAST)
-
- Verbannen
-
ik ben 30 en rij in een blauwe 144. 5de volvo, 1ste oltimer. niks anders dan lof over deze auto.... over 3 weken trouwen we erin!!!!

Electronica werkt op rook, zodra de rook eruit is is het kapot.
- Eric
- Premium lid
-
Like gelijk ook even de Facebookpagina van het jongerenregister zodat je op de hoogte blijft!
www.facebook.com/pages/VKV-Jongerenregister/519562831390131
- Richard van Wees
- Junior lid
-
Bedenk dat ik ook al weer mijn amazon 16 jaar heb en hem kocht toen ik 23 was.
Toendertijd ook meteen als actief lid bij het Volvo Klassieker Onderdelenshop (voorheen VOD) begonnen.
VKO-Shop medewerker - dinsdagavondploeg
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
"Richard van Wees" schreef:
Leuk idee om een artikel te wijden aan de jongeren binnen onze club.
Bedenk dat ik ook al weer mijn amazon 16 jaar heb en hem kocht toen ik 23 was.
Toendertijd ook meteen als actief lid bij het Volvo Klassieker Onderdelenshop (voorheen VOD) begonnen.
Het artikel staat in aanstaand VKM! Volgens mij ben jij inderdaad het jongste actieve lid bij het VOD. Leuk!
- Richard van Wees
- Junior lid
-
VKO-Shop medewerker - dinsdagavondploeg

Ik ben van kind af aan besmet met het volvo-virus. De eerste auto waarin ik als baby vervoerd werd was een 164. Nu rij ik al een jaar of 4 in een Amazon Combi die al rijdend gerestaureerd wordt. En ik ben nu om me heen aan het kijken voor een tweedeurs Ama om op te knappen en rally's mee te gaan rijden. Naast de Ama heb ik ook nog een Studebaker uit 1927 en een zestal Sparta bromfietsen variërend van 1961 tot en met 1971 maar dat is een ander verhaal.