Open dag 3 mei ter gelegenheid van de officiële opening van de VKO in Waalwijk

• Stijn v.d. Linde
  • Moderator
  • Moderator
Meer
22-03-2025 14:07 #1476622 door Stijn v.d. Linde
Heren, de voorwaarden van het VKO zijn duidelijk: de korting geldt alleen voor leden die:
1. vooraf bestellen; en
2. de bestelling komen ophalen tijdens de officiële opening op 3 mei.

Kom je voor de opening dus speciaal naar Waalwijk, dan kan je van de korting profiteren. Zo niet, dan niet.

Als er andere kortingen zijn, dan communiceert het VKO daar los over. Voor alle leden zijn er altijd de aanbiedingen .

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Koen Sollie
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
22-03-2025 17:49 #1476626 door Koen Sollie
Nog even een aanvulling van mijn kant want ik heb in mijn reactie van 13 maart voor mijn beurt gesproken. Dit jaar is de kortingsactie voor alle leden geen 'voorjaarskorting' maar een 'zomerkorting' deze valt in de maand juli.
Hartelijke groet, Koen

Ons werkpaard: 245DL 1982
Lekker toeren: Duett 1968
Restauratie project: Amazon 1965 originele NL auto sinds juli 1978 m'n eerste eigen Volvo
Wachten op betere tijden: Amazon Combi 1964

• Kevin de Graan
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
22-03-2025 19:19 #1476628 door Kevin de Graan
Beste Steijn,

De voorwaarden zijn inderdaad gegeven. Maar betekend dat, dat er geen verzoeken of wensen vanuit leden mogen zijn? Of aan mogen geven dat leden zich ook op andere manieren betrokken zouden willen voelen? Dit mag toch bespreekbaar gemaakt worden?
Mij mij zelf is het door een behoorlijk heftige privé situatie niet mogelijk om langs te komen helaas... Dus vindt het persoonlijk jammer dat ik er niet van kan mee profiteren.
Ik kan verder begrijpen dat vanuit de club niet alles mogelijk is om te realiseren natuurlijk. Ik vindt je berichtgeving echter zo niet erg hartelijk over komen. We zijn volgens mij geen klagers. Ik zou persoonlijk als lid willen weten of er nog meer mogelijkheden zouden kunnen zijn. Lijkt mij een legitieme vraag.

Met vriendelijke groet,
Kevin

• Edwin
  • Elite lid
  • Elite lid
  • Volvo Amazon P131 B20 ’68
Meer
22-03-2025 19:45 #1476630 door Edwin
Tja, wat ik al eerder aangaf, wat mij betreft een gemiste kans.

Groet Edwin

• Rudi
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
22-03-2025 20:17 #1476633 door Rudi
Misschien omdat ik als ik de kortste (maar niet zinvolste) route rij 5 km minder te rijden heb dan Edwin zie ik het een beetje anders dan sommigen hier (ik heb me dus aangemeld).
Ik lees echt niet alleen "15% korting", er is een duidelijk uitgebreider openingsprogramma, en het is een verenigingsshop die ook nog eens niet alleen in de digitale "wereld" bestaat. Ook de webwinkel bestaat trouwens niet alleen in de digitale "wereld": er zijn vele vrijwilligers die alles regelen en doen zodat men vanuit zijn luie stoel kan bestellen en ontvangen (waar hopelijk velen grote waardering voor hebben, dat is allemaal niet zo vanzelfsprekend).
Dat men een "speciale openingsdag van ons winkelpand: koop in onze webwinkel" verwacht begrijp ik dus niet echt (eigenlijk: echt niet), en daarbij is er al vaker, zoals nu ook weer het geval zal zijn, een speciale webwinkelactie.
Natuurlijk zie ik het ook zo dat iedereen opmerkingen mag maken over wat hij verwacht en zijn mening mag ventileren (dat doe ik hier dus ook), en natuurlijk kan niet iedereen altijd daarheen gaan waar hij heen wil (is bij mij helaas ook niet altijd het geval).
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

• Edwin
  • Elite lid
  • Elite lid
  • Volvo Amazon P131 B20 ’68
Meer
23-03-2025 11:57 #1476639 door Edwin
Rudi,
Ik begrijp je punt over de inzet van vrijwilligers en de waarde van de fysieke winkel. Dat verdient zeker erkenning en waardering.Echter, waar het mij vooral om gaat, is dat de VKV een vereniging is waarbij de onderdelenshop alleen toegankelijk is voor leden. Dit betekent dat de omzet door de leden zelf gegenereerd wordt. In dat licht vind ik het belangrijk dat alle leden – ongeacht waar ze wonen – gelijke voordelen hebben en de kans krijgen om te profiteren van acties.Ik begrijp dat een fysieke opening een speciaal moment is en dat er extra’s zoals een rad met prijzen en worstenbroodjes worden georganiseerd om de dag feestelijk te maken. Maar dat er een korting wordt geboden op onderdelen die alleen die dag fysiek opgehaald kunnen worden, voelt als een voordeel dat enkel voor leden in de buurt toegankelijk is. Leden die verder weg wonen, missen hierdoor een kans om gebruik te maken van de actie, terwijl ze net zo goed bijdragen aan de vereniging.Natuurlijk mag iedereen zijn mening geven – zoals jij en ik dat nu ook doen – en ik hoop dat er begrip is voor beide perspectieven. Misschien is er een manier om ook leden op afstand tegemoet te komen, zodat iedereen het gevoel heeft eerlijk behandeld te worden.

Groet Edwin

• Stijn v.d. Linde
  • Moderator
  • Moderator
Meer
23-03-2025 23:00 #1476642 door Stijn v.d. Linde
Hoi allemaal,

Om een ding uit de lucht te halen: mijn bericht is ter verduidelijking en bevestiging van de voorwaarden van de actie. Ik heb als moderator geen waardeoordeel over andere meningen en zo is mijn bericht dan ook niet bedoeld. Excuus als dat wel zo over is gekomen.

Mijn particuliere mening is gelijk aan die van Rudi. Daarnaast is m.i. een korting (ook de voorjaarsaanbieding, zomeraanbieding of welke aanbieding dan ook) nooit eerlijk. Als je net voor de aanbieding hebt besteld, loop je de korting mis.

Dat het vko alleen voor leden is, maakt dat alle leden ervan kunnen profiteren. Het bestaan van het vko = het profijt voor alle leden. De kortingen maken dat profijt m.i. niet kleiner of groter, want het is maar net of je wat nodig hebt (en aan de voorwaarden voldoet). Loop je deze korting mis, dan kan je misschien profiteren van de volgende korting. Zoals gezegd, kortingen zijn nooit eerlijk; wel leuk als je er een keer van kan profiteren en minder leuk als dat een keer niet kan.

Tot slot, het ventileren van meningen mag verder natuurlijk, maar het lijkt mij goed om rekening te houden met de organisatie van het vko-team. De toon komt mijns inziens niet zo vriendelijk en leuk over voor de goede bedoelingen van het vko-team, maar goed dat is persoonlijk.

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

• A. Remy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2025 07:14 #1476645 door A. Remy
Ik heb mij ook aangemeld. Woon aan de Belgische middenkust, dus enkele rit 210 km of circa 2u30 rijden. Je moet er wat voor overhebben. In het verleden, zelfs zonder speciale kortingen, ook al onderdelen komen ophalen op het VOD. Zoals aangehaald door Rudi, het is meer dan die 15% korting.

• Wilbert Verhoeven
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2025 14:15 #1476651 door Wilbert Verhoeven
Beste VKV ers,Ik heb begrip voor jullie mening en snap de frustratie maar de intentie van het organisatie team (= Peter overtoom, Koen Sollie , Frans Smeekens en Wilbert Verhoeven) is om met deze actie jullie te verleiden om het nieuwe pand met eigen ogen te komen zien en niets anders.Jullie nemen de moeite te komen, dan hebben wij een leuke beloning voor jullie.
Zo is het bedoeld en daar zijn we duidelijk over geweest. Jammer dat we deze discussie hebben maar er komt nog meer

Koen meldde het al. In de zomer hebben we een 10% actie gepland zoals voorgaande jaren ook het geval was en daar kunnen de “thuisblijvers” natuurlijk op meeliften.
die actie was gedacht in mei , maar dat redden we niet meer en daarom zetten we deze van de zomer in.website en VKM zullen hiervan melding maken.

Hoop dat degene die niet kunnen komen op een later tijdstip toch hun slag kunnen slaan .Vr groetWilbert Verhoeven

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
24-03-2025 22:51 #1476655 door Tom Steverink
Wilbert, ik vindt het een leuk initiatief, ook al kan ik niet even komen kijken omdat ik zo'n 530 km verderop woon.
Ik wens iedereen veel plezier bij de opening.

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD