Open dag 3 mei ter gelegenheid van de officiële opening van de VKO in Waalwijk

• Koen Sollie
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
12-03-2025 09:07 - 12-03-2025 10:12 #1048419 door Koen Sollie
Beste VKV leden, Het is inmiddels ruim een jaar geleden dat wij begonnen zijn met de verhuizing van de Volvo Klassieker Onderdelenshop (VKO) van Elshout naar Waalwijk. Met de hulp van hard werkende verhuis vrijwilligers werd er gesloopt, geklust, gesjouwd, in- en uitgepakt, opgeruimd, oude materialen afgevoerd en nieuwe aangevoerd, alles is door de handen gegaan. We zijn maar enkele dagen ‘offline geweest’ en de service naar de leden heeft er niet (tot weinig) onder geleden. De inrichting van het nieuwe pand in Waalwijk is zover afgerond, de inklaring van- en de verkoop van artikelen verloopt weer goed. Het herzien van bestaande locaties, het opnemen van nieuwe artikelen, het definiëren van gebruikte onderdelen en plaatwerk is een klus die tot de dagelijkse routine hoort die weer helemaal op stoom is.
Kortom, het is hoog tijd dat het pand in Waalwijk officieel in gebruik wordt genomen en wij nodigen u dan ook van harte uit voor de open dag op 3 mei aanstaande om de vele jaren VKO in Elshout af te sluiten en het pand aan de Kleiweg 12 in Waalwijk officieel in gebruik te nemen.
Wat kunt u verwachten die dag:
  • Vanaf 10:00u ontvangst met koffie/thee een sapje en het traditionele Brabantse Worstenbroodje
  • Om 12:00u Officiële opening van de onderdelenshop
  • Een gebruikte onderdelenmarkt op de binnenplaats én speciale prijzen voor NOS interieurbekleding (deurkaarten voor Amazon en PV544)
  • Spelprogramma waarmee waardebonnen te winnen zijn van respectievelijk €100, €50 en €25
  • Rondleidingen door collega's
  • Video en filmmateriaal uit de oude doos
  • Ruimte om samen bij te praten en wat te eten of te drinken
  • Een presentje voor elk lid op vertoon van lidmaatschapskaart
Om het bezoek extra leuk en aantrekkelijk te maken geven we een spectaculaire openingskorting van 15% op bestellingen die u deze dag hoogst persoonlijk ophaalt.
Tussen 21 april en 1 mei kun u bij uw webshop order aangeven of u hier gebruik van wilt maken. NB, deze korting geld alleen voor bezoekers in Waalwijk en alleen op deze dag. (tijdens de dag zelf is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen en mee te nemen)Wat ons betreft wordt het een dag die u niet kunt en wilt missen. We weten graag met hoeveel bezoekers we rekening moeten houden daarom is inschrijven via de agenda noodzakelijk:
Opening VKO Waalwijk-VKO - Volvo Klassieker Vereniging .

Er is voldoende parkeergelegenheid, volg svp de aanwijzingen van de aanwezige parkeerwachten.

Tot ziens in Waalwijk op zaterdag 3 mei!

Met vriendelijke groet het VKO Team

Ons werkpaard: 245DL 1982
Lekker toeren: Duett 1968
Restauratie project: Amazon 1965 originele NL auto sinds juli 1978 m'n eerste eigen Volvo
Wachten op betere tijden: Amazon Combi 1964
Laatst bewerkt 12-03-2025 10:12 door Koen Sollie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Edwin
  • Elite lid
  • Elite lid
  • Volvo Amazon P131 B20 ’68
Meer
12-03-2025 09:54 #1048420 door Edwin
Leuk, maar komt er ook actie voor de thuisblijvers?

Om nu 450 km te gaan reizen voor 15% korting gaat me net wat ver.

Groet Edwin

• Olivier Philippot
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
13-03-2025 10:13 - 13-03-2025 12:39 #1048429 door Olivier Philippot
Zeer goede Koen ik kom de 3 may 2025 van Belgie 150 km x 2 = 300 km    mvg,Olivier 
Laatst bewerkt 13-03-2025 12:39 door Olivier Philippot.

• Olivier Philippot
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
13-03-2025 10:31 #1048430 door Olivier Philippot

Zeer goede Koen ik kom de 3 may 2025 van Belgie 150 km x 2 = 300 km    mvg,Olivier 

• Olivier Philippot
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
13-03-2025 12:38 #1048432 door Olivier Philippot

• Kevin de Graan
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
13-03-2025 13:23 #1048433 door Kevin de Graan
Lijkt me een goede en begrijpelijke vraag. Voor mij ook redelijk ver met +/- 140 km en dan nog terug. Ik weet ook niet of ik de tijd en mogelijkheid heb om dan heen te gaan. De locatie is voor in Nederland al niet bepaald centraal. Dus als leden die het minst dichtbij wonen ook nog het minst mee kunnen profiteren van kortingen en ook de nieuwe locatie, lijkt dat me ook niet geheel fair.

• Koen Sollie
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
13-03-2025 18:01 #1048434 door Koen Sollie
Beste Olivier Philippot,
Hartelijk welkom op onze open dag zaterdag 3 mei!
Wellicht ten overvloede maar een eventule bestelling graag van te voren opgeven via de webshop. Op de dag zelf is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen en mee te nemen.

Met vriendelijke groet,
Het VKO Team

Restauratie project: Amazon 1965 originele NL auto sinds juli 1978 m'n eerste eigen Volvo

• Koen Sollie
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
13-03-2025 18:09 #1048435 door Koen Sollie
Beste Edwin en Kevin,

We begrijpen dat het voor veel leden een hele afstand is om naar Waalwijk te komen voor onze open dag. Dat is dan ook de reden dat er een speciale korting wordt gegeven op vooraf geplaatste bestellingen. We hopen hiermee de lange rit wat aantrekkelijker te maken. 
Jullie zijn van harte welkom!
Voor thuisblijvers is er ná de open dag altijd nog de voorjaarskorting actie.

Met hartelijke groet,
Koen

• Edwin
  • Elite lid
  • Elite lid
  • Volvo Amazon P131 B20 ’68
Meer
13-03-2025 19:30 #1048436 door Edwin
Beste Koen,

Ik begrijp dat de 15% korting en een worstenbroodje een leuke extra zijn voor leden die in de buurt wonen. Maar voor iemand die 4 à 5 uur moet rijden, lijkt me dat geen reden om de reis te maken.

Het zou mooi zijn als er ook iets wordt bedacht voor de leden die verder weg wonen, zodat zij zich net zo betrokken voelen.

In deze opzet lijkt het nu vooral een voordeel voor de mensen die dichtbij zijn, en dat voelt als een gemiste kans.

Groet Edwin

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD