VKB beurs

  • Jeroen Visser (GAST)
  • Jeroen Visser (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
30-09-2013 17:31 #132532 door Jeroen Visser (GAST)
Beantwoord door Jeroen Visser (GAST) in topic VKB beurs
Leuke beurs idd, jammer dat ik maar kort de tijd had om rond te neuzen.

Wat ik wel mis is het tuning gebeuren, ik zal vast niet de enige zijn die wel wat meer pit in zijn amazon wil hebben..... :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2013 18:02 #132534 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic VKB beurs
"met de eigen auto, of....." Is je Volvo zo stuk, Ruud? :o

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2013 20:15 #132539 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic VKB beurs

Heren,

Ik ben twee dagen op de beurs geweest, zaterdag met de Volvo en zondag met de Renault vanwege autopech.
Dus zaterdag gratis parkeren en zondag gewoon parkeren in het vullispad (vreemde merkenpad) en 6,00 euro betaald omdat het geen Volvo was.
De afspraak met het autotron was dat de volvo's gratis geparkeerd mochten worden was al een hele overwinning voor het beursteam. Dus heb ik graag 6,00 euro over voor het parkeren.
Het stond trouwens ook aangegeven dat het voor VOLVO's gratis parkeren was.

Rest mij nog het beursteam te complimenteren met de organisatie en realisatie van dit evenement, wat een verademing na het parkeerdrama van vorig jaar, alle wagens op type, en allemaal met de neuzen dezelfde kant op ook nog eens, dat zie je tegenwoordig ook al niet meer zo vaak. Ik heb een heleboel reacties gehoord en qua de parkeerplaats was het vaak in de strekking van: wat een gaaf gezicht, al die neuzen... maar waar zijn alle katteruggen...
In de hal, heerlijk brede paden, licht en overzichtelijk en van boven, bij de verschillende verenigings stands een plekje waar je lekker kan bijkletsen met anderen en uitzicht over de hal. De kofferbakverkoop viel echter iets uit de toon, maar ook daar werd lekker gesnuffeld en gestruind naar dat ene onderdeel. De horeca die goed geregeld was met binnen en buiten een terras.

Volgend jaar dus of met de eigen Volvo of... met de Volvo van een ander ;)


Ruud toch een beetje jammer dat je het nu weer aanhaalt, ik was het al weer vergeten nl. Volgens mij heb ik in mijn post ook aangegeven dat het op de website bekend was gemaakt maar waar ik en mijn schoonvader de fout mee in gegaan zijn is dat we dat grote bord met heel veel tekst bij de ingang van het parkeer terrein niet hebben gelezen. Kan zijn omdat we de verkeer regelaars teveel in de gaten hielden en de hoeveelheid oude Volvo's die overal vandaan kwamen.

Ik had er minder moeite mee gehad als je als VKV lid je lidmaatschap pas kan laten zien, het is immers een VKV gebeuren toch. Laat dan de mensen die niet lid zijn van de VKV betalen voor de parkeer plaats. Wel of geen Volvo dat doet niet ter zake. Dan gaat het op een eerlijke manier.

Wat mij wel opvalt en dat zal wel te maken hebben met de huidige crisis is dat de VKV club voor evenementen zoals bijvoorbeeld de zeelandrit waar we al 12 jaar aan mee doen in vergelijking met vorige jaren toch meer van een clublid vraagt dan ik gewend ben, vind ik ook geen probleem wil ik best betalen maar dan wil ik ook datgene wat we voorgaande jaren hadden, minimaal een leuk aandenken zoals een schildje met de 18e zeelandrit.

Financieel zijn we een gezonde club althans die indruk krijg ik als ik het clubblad zie en ook het jaar verslag lees, dus waarom dan die 6 euro voor de niet Volvo, terwijl de wel Volvo maar niet clublid zo door kan rijden, dat kan er bij mij niet in.

Maar goed dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb.

Gaarne de topic sluiten AUB.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
30-09-2013 21:45 #132549 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic VKB beurs

"René Minnebo" schreef:
Gaarne de topic sluiten AUB.

Gaat niet gebeuren! Zolang het netjes blijft en er niet met modder gegooid wordt is er niks aan de hand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2013 09:09 #132560 door Richard van Wees
Beantwoord door Richard van Wees in topic VKB beurs
Juist niet deze topic sluiten, wil namelijk nog meer foto's zien die mensen gemaakt hebben.
Door de drukte op de onderdelenstand van de VKV heb ik geen tijd gehad om een rondje te doen.

Tevens willen wij (de VKV Onderdelenshop) ook graag weten hoe jullie het vonden en of de tweede-hands
stand van ons goed bevallen is.

VKO-Shop medewerker - dinsdagavondploeg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2013 14:52 #132570 door Alain Pondman
Beantwoord door Alain Pondman in topic VKB beurs
Ervaring Beurs,


Ik stond met een stel mede-jongeling-volvo rijders dit jaar voor het eerst het jongeren-register te vertegenwoordigen en nieuwe leden binnen te halen. En ik heb mij zeer vermaakt 2 volle dagen. 20 nieuwe leden het register binnengehaald die al lid waren of zich bij de club hebben ingeschreven. Dus dat was volgens mij een succes.

Daarnaast kregen we zoveel leuke reacties van de "oudere garde". Echt leuk om mee te maken. Volgend jaar zetten we een jongerenregister auto in de ruimte, die er niet zo spik en span uitziet als degene die nu binnenstonden, waar we een beetje aan kunnen klooien, om te laten zien dat we het echt zelf doen. Als volvo 164-rijder vond ik het jammer er niet 1tje binnen te zien ;) Maar misschien ben ik te druk geweest met flyeren of praatjes houden met nieuwe leden.

Ik vond het al met al top geregeld en het was er ook gezellig warm. Andere jaren wel anders meegemaakt. Blij met de hoek die we gecreëerd hadden met Beamer en taart om 14.00. Bedankt beursteam, tot volgend jaar.

grtz, alain

Old volvo's never die: Check onze nieuwe site vernoemd naar de gewonnen kattenrug: www.volvo-lotte.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2013 15:36 #132572 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic VKB beurs
Tom, Ja en Nee,
Mijn ouwe Amazon heeft kuren vanaf het moment dat ik een andere heb aangeschaft. Rem bekrachtiger is kapot gegaan en nadat ik die heb afgekoppeld kon ik weer gewoon tuffen, echter was mijn Ama van mening dat zij daar maar ff geen zin in had... Accu leeg met aanverwante problemen... dus idd Volgend jaar dus of met de eigen Volvo of... met de Volvo van een ander ;)


En voor de nieuwe heb ik wel even gespaard om naar de beurs te gaan... zoals je ziet doet ie het ff nog niet...

(projectje...)




Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2013 17:06 #132573 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic VKB beurs
Hoezo doet-ie het niet? een beetje lawaaierig misschien, maarrrr..... :lol:

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
01-10-2013 17:42 #132576 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic VKB beurs
Ik baal achteraf eigenlijk maar van één ding!





Dat ik te weinig tijd op de parkeerplaats heb doorgebracht, veel leuke auto's gemist :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2013 22:15 #132590 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic VKB beurs
Zaterdag een hoop mensen gezien, gesproken en een hoop mensen niet gezien en gesproken. Onder de indruk van het parkeerterrein, maar geen tijd gehad om op het gemak naar te gaan kijken.
Wel een nieuw tijdperk aangebroken: het jongetje dat 18 jaar geleden in de kinderwagen mee ging naar de beurs heeft mij zaterdag in een 1 op 1 Volvo naar Rosmalen gereden. De eerste ervaring opgedaan met file rijden bij Waalwijk, de 940 met de neus in de goede richting in de juiste rij parkeren en TruusTruus negeren daar waar ze gevaarlijke streken wilde uithalen in Eindhoven.
Volgend jaar misschien met zijn eigen Volvo?

Bedankt aan alle vrijwilligers die bij dit evenement geholpen hebben!

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.