VKB beurs

Lees meer
28-09-2013 21:12 - 29-09-2013 18:23 #132471 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic VKB beurs
Henk, goed idee! (Maar liefst wel met een volvo ;) )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2013 21:18 #132472 door Ben Bergmans
Beantwoord door Ben Bergmans in topic VKB beurs
Niet alleen het parkeergeld maar zeker ook het voor mij nog altijd indrukwekkende zicht op al die oude Volvo's soort bij soort, heeft mij doen besluiten om op deze mooie dag mijn oud Mx-je te laten staan. Dus met de Volvo gekomen. En genoten van alles. Zowel binnen als buiten. Organisatie, bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2013 21:44 #132474 door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic VKB beurs
Mee eens! Vandaag geweest en prachtig weer, geweldig druk en fantastische kraampjes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Henk Nieuwendijk (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-09-2013 21:51 #132476 door Henk Nieuwendijk (GAST)
Beantwoord door Henk Nieuwendijk (GAST) in topic VKB beurs
ben ik mee eens was een fantastiche dag
het gaat mee ook niet direct om het parkeergeld
wel om het hoe
verder erg leuke en fijne dag gehad

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-09-2013 11:39 #132483 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic VKB beurs

"Arjan Vrielink" schreef:
Stikkers zijn binnen :mrgreen: verder niks gekocht, wel een leuke dag gehad met geweldig weer.

Ik moet alleen mijn prijzen voor tweedehands spul flink omhoog gooien, ik ben gemiddeld 70% te goedkoop :shock:


De rest mag ook 70% omlaag hoor! (gekheid, prijzen op de beurs vind ik heel redelijk, uitzonderingen daargelaten)
Fijne sfeer en nog nooit zoveel geld uitgegeven op de beurs, komende tijd weer genoeg te doen!

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-09-2013 21:03 #132501 door Marnix van der Pol
Beantwoord door Marnix van der Pol in topic VKB beurs
Ik vond het een echt Volvo feest

Het parkeer terrein was gevuld met prachtige amazons, 444 's en 544 's , 1800 ' s en meer

Binnen was er ook veel te zien. Nog een paar spiegels gescoord bij Dries ( is echt een aardige kerel) voor mijn amazon en lid gworden van de club

Zelfs mijn vrouw vond het leuk en is enthousiast

Allemaal bedankt voor de geweldige dag

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-09-2013 21:47 #132503 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic VKB beurs
Dit jaar dus voor het eerst zelf onderdelen verkocht(en natuurlijk ook weer gekocht) op de VKB, t'was geweldig om de beurs eens van de andere kant van de tafel te zien. Veel leuke mensen ontmoet en vooral veel gelachen. Via deze weg wil ik graag iedereen bedanken voor de aankoop uit mijn "winkeltje" :)

Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-09-2013 22:53 #132504 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic VKB beurs
Mijn impressie van de Volvo Klassieker Beurs. Was weer super geslaagd, organisatie bedankt!
www.oudevolvo.nl/blog/2013/09/29 ... -rosmalen/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2013 06:55 #132510 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic VKB beurs
Leuk verslag met mooie foto's, Lars! :D

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2013 17:26 #132531 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic VKB beurs
Heren,

Ik ben twee dagen op de beurs geweest, zaterdag met de Volvo en zondag met de Renault vanwege autopech.
Dus zaterdag gratis parkeren en zondag gewoon parkeren in het vullispad (vreemde merkenpad) en 6,00 euro betaald omdat het geen Volvo was.
De afspraak met het autotron was dat de volvo's gratis geparkeerd mochten worden was al een hele overwinning voor het beursteam. Dus heb ik graag 6,00 euro over voor het parkeren.
Het stond trouwens ook aangegeven dat het voor VOLVO's gratis parkeren was.

Rest mij nog het beursteam te complimenteren met de organisatie en realisatie van dit evenement, wat een verademing na het parkeerdrama van vorig jaar, alle wagens op type, en allemaal met de neuzen dezelfde kant op ook nog eens, dat zie je tegenwoordig ook al niet meer zo vaak. Ik heb een heleboel reacties gehoord en qua de parkeerplaats was het vaak in de strekking van: wat een gaaf gezicht, al die neuzen... maar waar zijn alle katteruggen...
In de hal, heerlijk brede paden, licht en overzichtelijk en van boven, bij de verschillende verenigings stands een plekje waar je lekker kan bijkletsen met anderen en uitzicht over de hal. De kofferbakverkoop viel echter iets uit de toon, maar ook daar werd lekker gesnuffeld en gestruind naar dat ene onderdeel. De horeca die goed geregeld was met binnen en buiten een terras.

Volgend jaar dus of met de eigen Volvo of... met de Volvo van een ander ;)

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.