Puzzelrit en BBQ - 13 juli

Lees meer
14-07-2013 22:19 #129838 door Lars Weffers
Beantwoord door Lars Weffers in topic Puzzelrit en BBQ - 13 juli

"Niek de Boer" schreef:
Ik heb als oudere meegedaan met de rit en de barbeque.Het weer werkte enorm mee en de locatie was erg mooi .De rit was gezellig en we hebben weer een mooi stukje Nederland gezien.
Steven Bleeker bood aan de rit samen met mij te rijden.Heel aardig!We hebben heel wat afgekletst onderweg,waardoor we zo nu en dan de weg kwijt raakten.Ook is de rit door ons op het eind een flink stuk ingekort.Dat we mede daardoor op de laatste plaats eindigden mocht de pret niet drukken.Steven,nogmaals erg bedankt voor de gezellige samenwerking.
De barbeque was ook een groot succes.Ik had geen tent meegenomen,dus ik ben om 21.00 uur huiswaarts gegaan.Ik ben benieuwd hoe laat de jongelui het hebben gemaakt bij het kampvuur .Deze dag was voor mij een heel bijzondere ervaring.Het is een echte aanrader voor andere ouderen .
Ik wil graag iedereen hartelijk bedanken voor de leuke dag.Dit is zeker voor herhaling vatbaar!


kampvuur was echt gezellig, maar om 2 uur moest het uit van de brandweer.
We zijn terug gegaan naar de tent, waar de barbecue opnieuw is aangestoken en onder het genot van nog wat pilsjes heeft het merendeel het licht zien worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-07-2013 08:35 #129848 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Puzzelrit en BBQ - 13 juli
Afgelopen zaterdag absoluut genoten van een leuke puzzelrit, nog leukere BBQ en een erg gezellig kampvuur. Het sfeertje was echt super. Ondanks dat we ruim voor zonsopgang in de tent kropen had ik het flink zwaar 's ochtends.. een duidelijk teken van een geslaagde avond. :roll:

Een paar fotootjes tijdens de BBQ:









Volgend jaar zeker weer!


Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.