Puzzelrit en BBQ - 13 juli

Lees meer
03-07-2013 10:31 #129355 door Eric van Vliet
Puzzelrit en BBQ - 13 juli is gemaakt door Eric van Vliet
Beste Leden,

Op zaterdag 13 juli heeft het Jongerenregister een mooie puzzelrit met aansluitend een geheel vrijblijvende BBQ georganiseerd. Bij deze is iedereen uitgenodigd om te komen. De puzzelrit is uitgestippeld in het gebied tussen Driebergen, Amerongen en Apeldoorn in. De start en finish zal op de jongeren camping van Lunteren zijn ( www.jkt-lunteren.nl ). De puzzelrit heeft een beschrijvende route-instructie. Daarnaast dienen er langs de route verschillende vragen beantwoord te worden.

Aansluitend aan de puzzelrit is er de mogelijkheid om deel te nemen aan de barbecue. We hebben gekozen voor een American-stylebarbecue. Dit houdt in dat iedereen zelf zijn eigen vlees en drinken meeneemt. Wij zorgen voor de bbq’s, broodjes en salade. Als je niet op de grond wilt zitten, is het handig om stoeltjes mee te nemen.

Wij snappen maar al te goed dat er,tijdens de barbecue, een welverdiende alcoholische versnapering gedronken wordt. Om te voorkomen dat er mensen met alcohol de weg weer op gaan, is er de mogelijkheid om te blijven slapen. Wij hopen op een gezellige avond met kampvuur! Op het terrein is voldoende plek om je tent op te zetten. Campers en vouwwagens zijn helaas niet toegestaan.

Programma
12:00u Inloop / Tent opzetten (voor degenen die blijven slapen)
13.00u Start toertocht
18.00u Prijsuitreiking
18:30u BBQ
De tijden zijn verschuifbaar. Afhankelijk hoe snel alle equipesgefinished zijn.

Kosten
De kosten dienen voorafgaand aan de toertocht contant betaald te worden. Graag gepast geld meenemen. VKV leden betalen voor de toertocht 5euro entree. Ben je nog niet lid van de Volvo Klassieker Vereniging, maar wel geïnteresseerd, dan vragen wij een bescheiden bijdrage van 7,50euro voor de toertocht per deelnemende auto.

Voor de BBQ en overnachting geldt het volgende:
Lid VKV: BBQ+Overnachting 5 euro
Geen lid VKV: BBQ+ Overnachting 12,50 euro

Aanmelden
Aanmelden doe je via deze link: docs.google.com/forms/d/1F5u6AwpZLlHDQ3b...jqTCBLwlGSg/viewform of door een mail te sturen naar jongerenregister@volvokv.nl
Stuur de volgende gegevens mee:
- Naam
- Type Volvo
- Kenteken
- Mobiele nummer
- Aantal personen
- Deelname: Alleen toertocht of all inclusive

Locatie
De start en finish van de toertocht is op dezelfde locatie.
Boslaan 95
6741 KE
Lunteren

Tot volgende week zaterdag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-07-2013 11:41 #129547 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Puzzelrit en BBQ - 13 juli
Leuk initiatief! Wij hebbens ons opgegeven.. krijgen we nog een bevestiging via mail?

Verder nog een praktische vraag, ik neem aan dat het antwoord 'ja' is: kunnen we 't vlees en drinken voorafgaand aan de rit ergens in een koelkast op de camping achterlaten?? Anders kunnen we de kip wel thuislaten :)

Tot volgend weekend!

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-07-2013 16:19 #129558 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Puzzelrit en BBQ - 13 juli
Da's een goed punt! Gaan we regelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-07-2013 12:31 #129600 door Alain Pondman
Beantwoord door Alain Pondman in topic Puzzelrit en BBQ - 13 juli
IEDEREEN is welkom, het is niet alleen voor jongeren bedoeld :) Komt allen, het gaat een gezellige dag worden.

grt, Alain Pondman

Old volvo's never die: Check onze nieuwe site vernoemd naar de gewonnen kattenrug: www.volvo-lotte.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-07-2013 11:55 #129762 door Vilmar Dijkstra
Beantwoord door Vilmar Dijkstra in topic Puzzelrit en BBQ - 13 juli
Ook wij zijn van de partij!

Groet, Vilmar

Amazon 1960 two tone 6 volt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-07-2013 12:15 #129764 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Puzzelrit en BBQ - 13 juli

"Vilmar Dijkstra" schreef:
Ook wij zijn van de partij!

Groet, Vilmar


Leuk! Tot morgen

Boele

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-07-2013 11:31 #129822 door Vilmar Dijkstra
Beantwoord door Vilmar Dijkstra in topic Puzzelrit en BBQ - 13 juli
Was een leuke dag! Weer nieuwe stukken van Nederland gezien. Mooi om te zien dat het jongerenregister goed aan de weg timmert. Wel een vreemde ervaring om de één na oudste te zijn op een vkv-bijeenkomst :lol:

Je merkt wel een duidelijk verschil in temperament met de doorsnee leden van de vkv. Rijden de meeste leden bedachtzaam, bij deze tourrit werd er gemiddeld wat sportiever gereden. Zoals een redelijk pittig rondje om een bevrijdingsboom in Hoog-Soeren, waarbij de kiezels en het stof in het rond vlogen en twee wat oudere dames van enige afstand met gefronste wenkbrauwen toekeken. Ik vond het in ieder geval zeer vermakelijk. Ook heel mooi om te zien dat ze allemaal gek zijn van oude Volvo's!

Onderweg konden we maar 2 van de 16 letters vinden. Daardoor bekroop ons het gevoel dat iemand die vroeg was gestart enkele letters had ontvreemd. Bij de eerste letter kreeg Willeke echter al het idee wat het woord moest zijn...

We hopen dat jullie nog een leuke bbq hebben gehad!

Dank en groet, Vilmar & Willeke

Amazon 1960 two tone 6 volt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-07-2013 14:41 #129827 door Lars Weffers
Beantwoord door Lars Weffers in topic Puzzelrit en BBQ - 13 juli
Alweer 2 geweldige dagen gehad.
Mooie tourrit gereden in de auto van Guy !
Ennuh, zaten er letters in de rit? Geen wonder dat we eennaar laatste waren...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-07-2013 19:21 #129831 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Puzzelrit en BBQ - 13 juli
Ik heb als oudere meegedaan met de rit en de barbeque.Het weer werkte enorm mee en de locatie was erg mooi .De rit was gezellig en we hebben weer een mooi stukje Nederland gezien.
Steven Bleeker bood aan de rit samen met mij te rijden.Heel aardig!We hebben heel wat afgekletst onderweg,waardoor we zo nu en dan de weg kwijt raakten.Ook is de rit door ons op het eind een flink stuk ingekort.Dat we mede daardoor op de laatste plaats eindigden mocht de pret niet drukken.Steven,nogmaals erg bedankt voor de gezellige samenwerking.
De barbeque was ook een groot succes.Ik had geen tent meegenomen,dus ik ben om 21.00 uur huiswaarts gegaan.Ik ben benieuwd hoe laat de jongelui het hebben gemaakt bij het kampvuur .Deze dag was voor mij een heel bijzondere ervaring.Het is een echte aanrader voor andere ouderen .
Ik wil graag iedereen hartelijk bedanken voor de leuke dag.Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-07-2013 20:36 #129835 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Puzzelrit en BBQ - 13 juli
Gisteren heb ik ook een ontzettend leuke dag gehad.
Onze eerste tourrit als Jongerenregister. Als bestuur was het een uitdaging om een lokatie te vinden, veel mensen deinsen terug op het moment dat het om een 'Jongerenregister' gaat ivm overlast. Uiteindelijk is dit allemaal keurig gehouden. We hebben veel positieve reacties ontvangen. Er zijn wat verbeterpunten, maar dat maakt het juist leuk. Ook de American-style bbq werd goed ontvangen. Het register zorgde voor salades, brood, frisdrank, bier en de bbq's. Zelf werd een stukje vlees meegebracht.

We hopen bij de volgende editie op nog meer animo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.