Nationaal Oldtimer Festival

Lees meer
01-10-2012 20:51 #118429 door Rob Kooi (GAST)
Beantwoord door Rob Kooi (GAST) in topic Nationaal Oldtimer Festival
daar zit precies de pijn!

Ama Favorit '67, Kawa Z650 '77

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2012 23:43 #118445 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Nationaal Oldtimer Festival

"Tom Steverink" schreef:
Allemaal heel mooi, maar het is een landelijk evenement en de VKV hoort een activiteiten-coordinator te hebben die dit soort dingen doet...en kan dan hulp vragen van welke regio dan ook.


Volgens mij staat er een vacature voor Activiteitencoordinator..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-10-2012 09:19 #118455 door Teun van Popta
Beantwoord door Teun van Popta in topic Nationaal Oldtimer Festival
Ik hoop dat die vacature onder het hoofdstuk "bestuurlijke vernieuwing" valt. Het was mij al langer duidelijk dat de club het laat liggen wat betreft organisatie. Tijd om orde op zaken te stellen. Wij rijden met een fantastisch merk dat het verdient dat alles in orde is!

Teun

"a restoration is a triumph of vision over economics"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-10-2012 18:31 #118472 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Nationaal Oldtimer Festival
Jammer dat ik niet zo veel tijd heb...
Lijkt me wel een leuke uitdaging...
Activiteitecoördinator... het klinkt wel....

Ruud

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-10-2012 20:41 #118484 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Nationaal Oldtimer Festival
Er waren inderdaad nog wel meer dingen die volgens mij en een hoop anderen niet goed zijn gegaan in de club: de manier waarop er met een gegadigde voor de functie van activbiteiten coordinator werd omgesprongen bijvoorbeeld...dus ja, dat gaat hopelijk mee in de bestuurlijke vernieuwing, maar daar kan Boele later wat over zeggen hoop ik.

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-10-2012 22:02 #118528 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Nationaal Oldtimer Festival
Hmm.. het is niet veel en ik rij nog niet eens, maar na 5 sec zie je m'n groene Amazon met wit dakje heel even staan.. en vervolgens zoomt de camera in op de fraaie 1800E die rechtsvoor mij op de startgrid stond.
www.youtu.be/boXE4tjKX-g

Uiteraard heb ik die 1800 ver achter me gelaten 8-) , ik won 't op topsnelheid op het lange rechte stuk. En toen maar hopen dat ik de binnenbocht naar rechts zou halen. Dat lukte, met piepende (winter-)bandjes.. :twisted: Ik ga er maar even vanuit dat de rijder van de witte Volvo absoluut voluit reed :roll:

Maar ja.. dat bewijs kan ik nergens op film terug vinden..

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-10-2012 22:18 #118530 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Nationaal Oldtimer Festival
Hahaha....

ik hoor het al, een onvergetelijke ervaring...

Zo sta ik ergens op een filmpje van een NSU rijder die ik vlak voor de bocht nog ff wil inhalen...
Van oor tot oor zal ik maar zeggen... en het Elandrunfilmpje... Die donkerblauwe...

Ruud

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • R.C. Wigboldus (GAST)
  • R.C. Wigboldus (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-10-2012 22:01 #118689 door R.C. Wigboldus (GAST)
Beantwoord door R.C. Wigboldus (GAST) in topic Nationaal Oldtimer Festival

"Teun van Popta" schreef:
Ik hoop dat die vacature onder het hoofdstuk "bestuurlijke vernieuwing" valt. Het was mij al langer duidelijk dat de club het laat liggen wat betreft organisatie. Tijd om orde op zaken te stellen. Wij rijden met een fantastisch merk dat het verdient dat alles in orde is!

Teun



Zal ik als nieuweling mij dan geroepen voelen voor deze functie?
zoals eerder gezegd betreft organisatie over de rit voorafgaand aan Zandvoort dat het eigenlijk bij Noord-West hoort ben ik het niet helemaal mee eens.
Dat wil dus zeggen:
We laten het maar zitten als het niet geregeld wordt? Misschien een beetje eigen initiatief zou ook mooi zijn. Ik zie genoeg "eigen ritten" ontstaan hier op het forum.
Als we op tijd hadden geweest had het één en ander ook best geregeld kunnen worden op het circuit zelf lijkt mij. Echter is dit alleen maar achteraf praat. Ik wil ook zeker niet negatief zijn. (ik ben immers nog maar een groentje binnen de club).
Ik merk als nieuweling nu al eigenlijk dat er veel gewezen wordt binnen de club. Misschien moeten we wat positiever worden? Misschien volgend jaar beter? Laten we met zijn allen blijven netwerken. Ook voor de club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-10-2012 23:08 #118692 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Nationaal Oldtimer Festival

"R.C. Wigboldus" schreef:
Zal ik als nieuweling mij dan geroepen voelen voor deze functie?

lijkt me een goed plan... De functie is heel erg aan invulling toe!

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-10-2012 22:14 #118958 door Eric van Vliet
Beantwoord door Eric van Vliet in topic Nationaal Oldtimer Festival
Om nog even in te haken op dit draadje;
Ik was ook op het Oldtimer Festival en vond het jammer dat er vanuit de club niet geregeld was dat we onze Volvo's bij elkaar konden zetten. Dit was niet al te veel moeite geweest om als club zijnde even aan te melden. Weer een leermomentje voor volgend jaar. Gewoon van te voren aanmelden, grote vlag mee en klaar.

Wat ik ook jammer vond is dat ik niet het circuit op mocht (Persoonlijke fout van mij. Ik was er vanuit gegaan dat je zo het circuit op mocht. Dit was namelijk in 2010 wel het geval). De toertocht was wel veel beter georganiseerd dan vorig jaar. Die puzzeltocht vorig jaar sloeg helemaal nergens op. "na 200m links" terwijl je helemaal niet naar links kon bij wijze van spreken. Ook heb ik wel lang in de file gestaan net voor zandvoort, waardoor ik uiteindelijk maar het laatste stempelpunt heb overgeslagen.
Ach, volgend jaar ben ik er weer bij en dan staan we gewoon met zijn allen netjes bij elkaar. (en dan ga ik met mijn Volvo zeker het circuit op :D )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.