Nationaal Oldtimer Festival

Lees meer
01-10-2012 08:50 #118384 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Nationaal Oldtimer Festival
Leuke dag was dat! Veel te zien, her en der ook wat Volvo's gespot, maar toch: als je zo'n rij met Triumphs of Kadettjes ziet staan heeft dat ook wel wat! Iets voor de volgende keer misschien? Ik begreep dat je ook als 'club' tegelijk kon inschrijven voor het vrij rijden bijvoorbeeld, zou ook erg leuk zijn!

Nu 'slechts' 2 andere Volvo's (240 en een witte 1800) in dezelfde sessie als waarin ik reed.

Wel een erg leuke ervaring, rondjes Zandvoort rijden, tussen van alles en nog wat.. De auto heeft me ook weer veilig thuisgebracht dus al met al een geslaagde dag.


.. het was trouwens wel erg rustig in de Formido Paddock, heb er niet meer dan een man of 10 tegelijk gezien? Wel lekkere hapjes & koffie :)

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2012 09:03 #118386 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Nationaal Oldtimer Festival
1800E op de achtergrond, op nu.nl:

www.nufoto.nl/fotos/309970/natio ... oort-.html

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2012 10:20 #118392 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Nationaal Oldtimer Festival
Leuk, Erik! Ik heb al eerder gezegd dat van zo'n grote club als de VKV toch wel enige inspanning verwacht mag worden om je te presenteren tijdens dit soort grote evenementen....een Activiteitencoordinator zou dat toch moeten oppikken?

(Trouwens": je verhuizing is dus zo goed verlopen dat je naar het evenement kon? Ik helaas niet, wel even gesleuteld aan de 144 van zoonlief en verder twee zieke kinderen thuis!)

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2012 10:33 #118394 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Nationaal Oldtimer Festival

"Tom Steverink" schreef:
Leuk, Erik! Ik heb al eerder gezegd dat van zo'n grote club als de VKV toch wel enige inspanning verwacht mag worden om je te presenteren tijdens dit soort grote evenementen....een Activiteitencoordinator zou dat toch moeten oppikken?

(Trouwens": je verhuizing is dus zo goed verlopen dat je naar het evenement kon? Ik helaas niet, wel even gesleuteld aan de 144 van zoonlief en verder twee zieke kinderen thuis!)


Inderdaad.. hoeft niet veel meer te zijn dan 1 stand (met koffie ;) ) met een VKV vlag erbij, een rijtje Volvo's er naast en klaar!

(verhuizen ging sneller dan verwacht, begin van de (zaterdag!)middag was alles al over. 't Inrichten kan dus beginnen. Was er nog een beetje opkomst zaterdag? Succes met de kids!)

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2012 11:16 #118402 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Nationaal Oldtimer Festival
Opkomst zaterdag: 0....we blijven nog wel even "buren"! En de kids zijn allebei nog thuis vandaag, vanmiddag naar de dokter.

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2012 18:15 #118416 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Nationaal Oldtimer Festival
Hej mannen,
Het Nationaal Oldtimer Festival... #NOF voor de twitteraars...
Tja... Het was prachtig weer...
De koffie was bruin zoals beloofd, waarvoor dank, de cakejes waren lekker. Best wel veel Volvo's gezien, verspreid over het terrein... mijn eigen Amazon stond op een ogenblik zelfs naast een vierdeurs zusje... Maar ook ik miste wat eenheid... Volgens mij rijden er meer klassieke Volvo's in de rondte dan van welk merk dan ook maar dat merkte je niet als je over het terrein liep.
Hier een katterug, daar een Amazon, een paar P1800's en zelfs een P1800ES, ook nog een 340 gezien.
Ik vindt het jammer... We hadden zelf als club een route uit moeten zetten want wat er gisteren gebeurde sloeg nergens op.
We kunnen Routes uitzetten als de beste, We kunnen ons als club profileren door massaal aan te komen, en hiermee de Volvo rijdende niet-leden kunnen bereiken om ze duidelijk te maken dat je er niet omheen kan en wil, we zijn immers toch een leuke club, al ken ik lang niet iedereen... (dat komt dan wel weer goed op de beurs...) maarja... (volgend jaar beter??)

"Erik Ciesluk" schreef:
Re: Nationaal Oldtimer Festival
door Erik Ciesluk » 01 okt 2012 06:50

Leuke dag was dat! Veel te zien, her en der ook wat Volvo's gespot, maar toch: als je zo'n rij met Triumphs of Kadettjes ziet staan heeft dat ook wel wat! Iets voor de volgende keer misschien? Ik begreep dat je ook als 'club' tegelijk kon inschrijven voor het vrij rijden bijvoorbeeld, zou ook erg leuk zijn!

Nu 'slechts' 2 andere Volvo's (240 en een witte 1800) in dezelfde sessie als waarin ik reed.

Wel een erg leuke ervaring, rondjes Zandvoort rijden, tussen van alles en nog wat.. De auto heeft me ook weer veilig thuisgebracht dus al met al een geslaagde dag.





Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2012 19:04 #118418 door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic Nationaal Oldtimer Festival
Zandvoort valt denk ik onder regio noordwest.

Een paar jaar geleden heeft volgens mij terecht regio noordwest besloten te stopppen met toertochten/ritten.
meerdere jaren was de opkomst zo laag, denk aan 5 auto"s ofzo dat het geen zin had om door te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2012 19:09 #118419 door Rob Kooi (GAST)
Beantwoord door Rob Kooi (GAST) in topic Nationaal Oldtimer Festival
Als het aan regio midden ligt organiseren wij het weer op dezelfde wijze.
Dit uiteraard als de sponsor Formido de box weer ter beschikking wil stellen.

Als we als regio's hierin een samenwerking zoeken moeten we hier toch een spectakel van kunnen maken met onze bolides

Ama Favorit '67, Kawa Z650 '77

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2012 19:54 #118420 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Nationaal Oldtimer Festival
en dat is een waar woord!

"Rob Kooi" schreef:
Als we als regio's hierin een samenwerking zoeken moeten we hier toch een spectakel van kunnen maken met onze bolides


Ruud

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2012 20:45 #118427 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Nationaal Oldtimer Festival
Allemaal heel mooi, maar het is een landelijk evenement en de VKV hoort een activiteiten-coordinator te hebben die dit soort dingen doet...en kan dan hulp vragen van welke regio dan ook.

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.