Klassieker Beurs "Meet and Greet"

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
13-10-2012 17:21 #118939 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Zo dat was weer een geslaagd dagje, veel bekenden gesproken en door de Meet en Greet weer een aantal nieuwe gezichten bij de namen kunnen plaatsen, Teun bedankt voor het regelen.

Voor de mensen die morgen gaan, veel plezier!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-10-2012 17:39 #118941 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Ja, was zeker weer een leuke beurs ( mijn mini verslagje ) en de meet and greet was erg leuk. Goed initiatief Teun.
Leuk inderdaad een aantal mensen gezien en gesproken te hebben.
Helaas moest ik wat plotseling weg om wat onderdelen in ontvangst te nemen.
Dus daardoor niet iedereen kunnen spreken of gedag gezegd.

Met o.a. met Teun en Tom gehad over een technische encyclopedie. Een soort verzameling van interessante topics die voortkomen uit het forum waarin de kern van het probleem en de oplossing is opgenomen met een verwijzing naar relevante draadjes op het forum. En dat dat in een handige indeling. Teun had me al gemaild met dat idee, maar in gesprek kom je toch makkelijker tot een mogelijke invulling.
Lijkt me leuk om te kijken hoe we dat verder kunnen regelen. Heb Rob en Arjan er niet over kunnen spreken, maar dat komt vast goed.

Nu weer een jaar wachten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-10-2012 18:20 #118944 door Niels van de Ven
Beantwoord door Niels van de Ven in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Vertrekt er morgen nog iemand uit Den Bosch of omstreken die eventueel mee wil rijden of samen vertrekken vanuit een locatie?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-10-2012 18:30 #118945 door Bas van Vliet
Beantwoord door Bas van Vliet in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Aangezien dit het meest actieve topic over de beurs is, stel ik de vraag hier maar even: waarom stonden de auto's niet op type geparkeerd? Ik ben van plan morgen te gaan en vind het toch altijd wel één van de hoogtepunten van de beurs. Al die auto's op type gesorteerd, alsof je op het fabrieksterrein van Volvo staat :mrgreen:

Ben benieuwd wat ik morgen aan ga treffen. Ik hoor sowieso niet heel positieve geluiden over de locatie...?? Toch zin in hoor! :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-10-2012 19:43 #118952 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
@Lars: ik heb het later nog even met Arjan gehad over het plan van de encyclopedie, zoals je weet heb ik het ook met hem gehad over de nieuwe site....ik hoop dat we binnenkort eenteam kunnen samenstellen om te inventariseren!

@Teun: hardstikke leuk initiatief, ik heb erg leuk contact gehad met diverse mensen van het forum en heb nu wat gezichten bij de namen! Nog veel plezier morgen en succes met de inschrijving van leden voor het Sportregister. Mensen, ga morgen bij de VKV even in de verre hoek kijken bij het Sportregister! Mooie rally-Amazon Combi van Koeze en Koeze!

@Bas: eens, nou is de binnenlocatie prima voor elkaar, al zou je bredere paden tussen de kraampjes kunnen aanhouden en dan iets meer boven zetten ( en dat ook goed aangeven, oa VOMD en Estate Service hadden het boven veel rustiger dan de anderen beneden.) Verder is het parkeerterrein veel minder leuk dan bij de vorige locaties. Je kunt niet alles hebben en ik vind dat de organisatie weer een grote pluim verdient voor het geheel!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-10-2012 19:54 #118953 door Niek Bolijn
Beantwoord door Niek Bolijn in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
@Niels: Ik kom vanuit Veldhoven, dus als je wil kan ik wel langs Den Bosch rijden om samen verder te rijden. Stuur me anders maar even een PB

groeten,

Niek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-10-2012 22:10 #118957 door Niek Deuze
Beantwoord door Niek Deuze in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Mensen het leek mij een heel geslaagde Meet en Greet.....Leuk wat gezichten bij de namen te leren kennen.

Bijlage:

Amazon Combi B20 - 1965

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-10-2012 22:28 #118959 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Was inderdaad heel leuk om eens een gezicht bij de tekst te kunnen plakken, super idee Teun. Locatie was prima, dikke pluim voor de organisatie die er weer heel - heel veel tijd in heeft gestoken. Even wennen dat er twee verdiepingen waren. Misschien even een tip voor volgend jaar, er was heel weinig licht waardoor je in veel gevallen niet eens kon zien wat er aangeboden werd. We moeten of zelf voor zaklampen zorgen of meer licht voor de stands wat zeker een voordeel kan zijn voor de verkoop.

T'was weer een super dag, is er al een datum voor volgend jaar bekend :)

Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-10-2012 13:45 #118974 door geul
Beantwoord door geul in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Foto,s van volvo klassieker beurs, het was aardig druk.

www.oldtimerautosite.nl/volvo_kl ... uwegei.htm

Gr Morpheus



www.oldtimerautosite.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-10-2012 18:29 #118984 door Ben Bergmans
Beantwoord door Ben Bergmans in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Was inderdaad erg leuk om de gezichten eens live te zien. Geeft een heel ander beeld van het forum. En de gemiidelde leeftijd viel mij erg mee. De vereniging kan nog jaren mee. Teun bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.