Klassieker Beurs "Meet and Greet"

  • Ronald Damme (GAST)
  • Ronald Damme (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
16-10-2012 14:20 #119100 door Ronald Damme (GAST)
Beantwoord door Ronald Damme (GAST) in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Die roestige duet vond ik echt geweldig. Dat is gewoon genieten an de auto, je hoeft nergens op te letten en je kan hem overal voor gebruiken, terwijl je geniet van het rijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-10-2012 15:05 #119103 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"

"Ronald Damme" schreef:
Die roestige duet vond ik echt geweldig. Dat is gewoon genieten an de auto, je hoeft nergens op te letten en je kan hem overal voor gebruiken, terwijl je geniet van het rijden.


M'n groene Amazon kreeg ook tot 2 keer toe complimenten over de 'bijzondere staat' waarin hij verkeert ('koplampventilatie', ontbrekende sierstrips, slechte lak, rotte deuren, deuken, slecht chroomwerk etc)

'Gelukkig zijn er ook nog auto's waar gewoon in gereden wordt!'

Zal ook de reden zijn waarom die gave 1800 schuurvondst die boven stond behoorlijk wat aandacht kreeg, gaaf ding was dat!

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-10-2012 20:07 #119120 door 13589-dummy
Beantwoord door 13589-dummy in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Tja, ik hat ook gewoon met mijn bakroest moeten komen inplaats van met opa zijn mooien ami dan hat ik r ook bij gestaan ha ha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2012 20:32 #119205 door Teun van Popta
Beantwoord door Teun van Popta in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Beste vrienden,

Ik wil graag nog een afsluitend woordje zeggen in deze draad. De "meet and greet" was voor mij enorm geslaagd.
Het was eenvoudig weg super om jullie te ontmoeten en er zijn veel goede ideeën uit voortgekomen.
Zeker nu de club (lees de bestuurlijke zaken) in wat rumoerig vaarwater zitten was het fantastisch om te merken wat voor een hechte band de clubleden hebben. Dat gold niet alleen voor dit samenkomen van de forumleden, maar het was iets dat de hele beurs ademde.
Ik hoop dan ook dat we dit volgend jaar kunnen herhalen, maar tegelijk dat we het komend jaar elkaar wat vaker persoonlijk kunnen treffen.
Nogmaals dank voor ieders inzet en we gaan door om dit geweldige forum naar nog grotere hoogte te tillen,

Teun

"a restoration is a triumph of vision over economics"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.