Veerschotels passen niet!! Amazon '69

  • Marcel van Genderen (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
04-07-2008 21:54 #50275 door Marcel van Genderen (GAST)
Veerschotels passen niet!! Amazon '69 is gemaakt door Marcel van Genderen (GAST)
<p>Hallo,</p><p>ik heb het volgende probleem; ik heb nieuwe veerschotels gekocht voor op mijn achteras (Veerschotel achteras Amazon/P1800 - 659154) maar de veren passen er niet in, de veren zijn te groot. wat doe ik hier verkeerd? verkeerde schotels? mis ik een onderdeel? verkeerd gemonteerd?het gaat om een amazon van '69 maar volgens mij is er maar een type schotel, of heb ik verkeerde veren? hoop dat jullie me kunnen helpen.</p><p>alvast bedankt, Marcel</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-07-2008 23:05 #89525 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic Veerschotels passen niet!! Amazon '69
<p>Hallo Marcel,</p><p>
diameter vd veer die past bij de schotel nr 659154 is 115mm aan de kant van
de veerschotel (beide komen van onder een AM 1969). Voor het gemak van
meten heb ik de veer rechtop gezet (dus bovenkant veer op bodem), en
bovenaan gemeten.</p><p> </p><p>Toevoeging:</p><p>omdat je blijkbaar toch een andere veer hebt, hier wat meer info:</p><p>- de veer blijkt onder en boven gelijk te zijn, dus symmetrisch</p><p>- er zijn 10 windingen</p><p>- lengte = 38cm</p><p>
Groeten, Willy DB</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-07-2008 09:18 #89524 door Ben Flierman
Beantwoord door Ben Flierman in topic Veerschotels passen niet!! Amazon '69
<p>Marcel,</p><p>Heb je toevallig een veer van de ama combi te pakken? Die zijn een tikje groter qua diameter.</p><p>Ben</p>

tinustuning.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Marcel van Genderen (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-07-2008 19:31 #89523 door Marcel van Genderen (GAST)
Beantwoord door Marcel van Genderen (GAST) in topic Veerschotels passen niet!! Amazon '69
<p>Bedankt Willy en ben voor de snelle reacties , ik kan nu even niet kijken welke maat de veren hebben, maar het lijkt me wel waarschijnlijk dat het combi veren zijn , omdat ik met een restauratie bezig ben heb ik helaas de oude schotels weggegooid, waren ook erg slecht. maar wat nu? volgens mij zijn de schotels goed en ze waren duur genoeg , dus moet ik op zoek naar andere achterveren. wie weet waar ik die het beste kan kopen? of wie heeft nog een mooi setje? ik ga ineerste instantie niet op lpg rijden en ik heb rondom bilsteins. en wat kosten ze ongeveer?</p><p>groet marcel</p><p> </p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-07-2008 19:58 #89522 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic Veerschotels passen niet!! Amazon '69
<p>Hoi Marcel,</p><p>setje standaard (of HD maakt niet uit) kost nu 85 euro incl BTW voor 2 veren.</p><p>Groetjes,</p><p>Dries.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.