Achterste draagarm Amazon P220

Lees meer
09-12-2013 20:38 #134819 door Ton van Spanje
Achterste draagarm Amazon P220 is gemaakt door Ton van Spanje
Beste medeleden,

Wie o wie in de lijn tussen Bergen op Zoom - Ridderkerk of Nieuwegein - Ridderkerk heeft even een achterste draagarm te leen om die te vergelijken met die onder mijn P220 zit. Het vermoeden is namelijk dat mijn draagarm ooit op een verkeerde wijze is gerepareerd. Als we een draagarm even mogen gebruiken om die naast de mijne te leggen zou dat fijn zijn.

Mocht er iemand mij kunnen helpen, maar zijn draagarm liever niet uitleent is dat begrijpelijk. Maar het zou wel zo makkelijk zijn als dat kan, aangezien de arm nog wel onder de auto zit.

reacties graag naar mijn nul zes 17038599 of aj.van.spanje at freeler.nl


Bij voorbaat dank!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-12-2013 21:35 #134820 door Pieter Jansens
Beantwoord door Pieter Jansens in topic Achterste draagarm Amazon P220
Ik heb (in Antwerpen) een gedemonteerde liggen. Dus kom gerust eens kijken ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ivo Van Antwerpen
  • Ivo Van Antwerpen's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
09-12-2013 21:40 #134821 door Ivo Van Antwerpen
Beantwoord door Ivo Van Antwerpen in topic Achterste draagarm Amazon P220
Je kan wat je wil bekijken misschien ook zien op de foto's in de webshop's van de verschillende bekende dealers, of gewoon even googlen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-12-2013 23:38 #134826 door Ton van Spanje
Beantwoord door Ton van Spanje in topic Achterste draagarm Amazon P220
De foto's die er op het net te vinden zijn, zijn allemaal van een zelfde positie genomen.

Mij gaat het vooral om de onderzijde en datgene dat ik wil weten (afmetingen, de hoek waaronder zaken zijn vormgegeven) kan ik helaas niet afmeten vanaf een foto.

Pieter, ik hou je aanbod even in gedachten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-12-2013 18:34 #134844 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Achterste draagarm Amazon P220
Ton, als je de verzendkosten zou willen betalen dan kan ik je er een opsturen. Je kunt hem dan tzt weer terug sturen of afgeven bij mijn zoon in Rotterdam.

Nog even een algemene vraag, je hebt het over de reparatie van de draagarm. Ik weet niet welke reparatie is uitgevoerd maar ik ben er altijd vanuit gegaan dat een reparatie aan een draagarm niet is toegestaan. Wat is jouw ervaring met APK ?

Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-12-2013 20:35 #134850 door Ton van Spanje
Beantwoord door Ton van Spanje in topic Achterste draagarm Amazon P220
Rob,

Ten eerste bedankt voor je aanbod, dat ik zeer op prijs stel.

Echter. Wij hebben vandaag besloten om tot vervanging over te gaan en met name om de reden (APK) die je zelf al aangeeft. De huidige draagarmen zijn ooit door iemand voor mij gerepareerd (gelast) maar blijken verkeerd in elkaar gelast te zijn. Het gedeelte dat het rubber opsluit is zo goed als zeker er verkeerd om ingelast waardoor de Amazon aan de achterkant een centimeter of twee te laag ligt. Onlangs 2 nieuwe achterveren gemonteerd omdat ik dacht dat die na 45 jaar wel doorgezakt zouden zijn en tevens twee nieuwe Monroe schokbrekers gemonteerd. Nog steeds bleef de Amazon op z'n kont hangen. Al met al heeft dit ons doen besluiten om niet nog een keer aan het materiaal te gaan stoken en lassen en voor nieuw te kiezen. Buiten dat, de plek waar de Amazon nu staat moet (wat vandaag ter sprake kwam) op korte termijn vrij komen, dus is er haast geboden om de klus te klaren.

Maar nogmaals, hartelijk dank voor je aanbod

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.