Vragen over J-type overdrive

Lees meer
27-07-2017 12:04 #170801 door Bart Dirven
Beantwoord door Bart Dirven in topic Vragen over J-type overdrive
Beste Paul,

Volgens mij bouwt Peter Frankefort M40 versnellingsbakken om naar M41 met een J-overdrive van nieuwere Volvo's. Dat verklaart wellicht het feit dat er bij jou een tandwieltje inzit dat niet van een Amazon of 140-serie afkomstig is.

Gr Bart

Volvo Amazon Combi 1967 wit
Volvo Amazon Combi groen 1966
Saab 900NG FPTurbo Cabrio 1997
Saab 93 LPTurbo Cabrio 2001

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-08-2017 23:20 #171051 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic Vragen over J-type overdrive
Hallo Paul,
ik heb na zoeken een aantal tandwieltjes bij mij gevonden (echter niet alle waarvan ik weet dat ik ze heb), maar helaas was die wat je zoekt er niet bij. De gele die ik mij herinnerde te hebben, heb ik trouwens wel gevonden maar waren dus niet de juiste en zover ik mij herinner was er bij die wat ik nog niet gevonden heb geen gele.
Als je die 380980 van jou wegdoet zou ik hem (al naar gelang de prijs ervan) over willen nemen om er iets mee na te kijken / uit te proberen.
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-08-2017 18:04 #171056 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Vragen over J-type overdrive
Hallo Rudi,
erg bedankt voor de moeite die je genomen hebt! Ik heb het tandwieltje voor je beschikbaar zodra ik het kan vervangen door het juiste tandwieltje. Dat wordt waarschijnlijk na mijn vakantie, als ik het juiste tandwieltje dan heb gevonden.

Groet, Paul

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-01-2018 20:55 #174846 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Vragen over J-type overdrive
Ik heb het probleem op kunnen lossen door het tandwiel van artikelnummer 380753 te combineren met het asje van artikelnummer 670131. De tellerafwijking is nu nog maar zo'n 10% en dat vind ik acceptabel. Rudi, ik heb tandwieltje 380980 nu beschikbaar voor je. Wat is een redelijke prijs?

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-01-2018 22:49 #174853 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic Vragen over J-type overdrive
Hallo Paul,
bedankt dat je nog aan mij denkt, maar zover ik er ondertussen wijzer van geworden ben is mijn oorspronkelijke idee wat ik ermee wilde uitproberen toch niet zinvol, dus helaas heeft het tandwieltje geen zin meer voor mij.
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.