American Racing velgen

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
22-04-2015 21:38 #150698 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic American Racing velgen

"Ruud Klok" schreef:
Achter en voor ook slijtplekken aan het chassis, moet nog ff kijken hoe de stuuruitslag te begrenzen...

Hmm, dat is APK afkeur volgens mij (ook al zien ze het niet snel moet je dat niet willen). Dan zou je je kunnen afvragen of iets dikkere spacers dan nodig zijn. Maar goed, blijft de vraag of je wel spacers moet willen, maar dat terzijde.

Wat betreft het begrenzen van je stuuruitslag: Er zit een excentrische bout in je chassisbalk waar de stuurstang tegenaan komt. Heeft deze de max uitslag al bereikt of wil hij niet draaien, dan kun je er een stevige slangenklem op zetten zodat de stuurstang tegen de kop met het wormwieltje erin kan komen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ruud Klok (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
23-04-2015 06:18 #150702 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic American Racing velgen

"Lars Rengersen" schreef:

"Ruud Klok" schreef:
Achter en voor ook slijtplekken aan het chassis, moet nog ff kijken hoe de stuuruitslag te begrenzen...

Hmm, dat is APK afkeur volgens mij (ook al zien ze het niet snel moet je dat niet willen). Dan zou je je kunnen afvragen of iets dikkere spacers dan nodig zijn. Maar goed, blijft de vraag of je wel spacers moet willen, maar dat terzijde.

Wat betreft het begrenzen van je stuuruitslag: Er zit een excentrische bout in je chassisbalk waar de stuurstang tegenaan komt. Heeft deze de max uitslag al bereikt of wil hij niet draaien, dan kun je er een stevige slangenklem op zetten zodat de stuurstang tegen de kop met het wormwieltje erin kan komen.

Beste Lars, Zodra ik kan rijden is die slijtplek een van de eerste zaken die ik ga controleren.
Met die spacers zou ik geen probleem mogen hebben.

Ik zal vanaaf ff kijken naar de stuurstangbegrenzer, bedankt voor de tip!

Ruud

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

• Joost Wentink
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
23-04-2015 07:50 #150703 door Joost Wentink
Beantwoord door Joost Wentink in topic American Racing velgen
Heren,

Wederom bedankt voor de info.
En dat is dan als uitgangspunt voor de volgende keer dat er een paar kekke velgen opduiken. De verkoper heeft ze al aan een ander verkocht, ondanks de afspraak dat ik ze dinsdag op zou halen. Typisch duf marktplaats gedrag....

groet

Joost

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD