ruimte in tunnel voor overdrive

  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-11-2005 10:13 #77837 door
Beantwoord door in topic ruimte in tunnel voor overdrive
PS: ER is overigens wel verschil tussen de overdrives. de J-type (later) geldt als wat sterker en duurzamer, kan ook meer vermogen aan) heeft een reductie van 0,2, de D-type van 0,25). Voor de D-type zijn ook niet alle onderdelen even makkelijk te vinden en/of duurder. De flens aan de overdrive is op zich niet moeilijk te verwijderen (met een trekker) en te ruilen. Een bedrijf als Nordrive, soms ook de sloop kan je aan een andere helpen. Hierbij kan de vertanding (splines) wel een rol spelen. Latere typen hebben een fijnere vertanding, maar ook daar zijn kleinere flenzen voor te vinden. Nog even denkend over de primaire as: volgens mij geeft die geen problemen. de koppeling, die er langs schuift) is voor alle Amazons en 140's dezelfde.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2005 17:24 #77836 door
Beantwoord door in topic ruimte in tunnel voor overdrive
De overdrive past wel onder de combi zowel het dtype als het j type mvg Ton

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD