Katterug project

Lees meer
16-12-2016 11:34 #165602 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic Katterug project
Nou ja, of SiNterkerst dan, vooruit....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-12-2016 21:46 #165640 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Katterug project
Super bezig Rob!
Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-12-2016 22:49 #165858 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
De afgelopen weken heb ik het chassis spuit klaar gemaakt en de "tent" weer opgebouwd in de garage. Gister is hij in de Sigmacover 280 gegaan met het idee om vandaag het zwart te spuiten. Jammer genoeg hadden de weergoden andere plannen en bleef de temperatuur in de garage rond het vriespunt. Gisteren lukte het nog om de tent wat op temperatuur te houden met een kacheltje, vandaag kon hij het gevecht met de elementen niet winnen :)



Daarom vandaag alle interieur delen maar naar Carla gebracht http://www.autostoffering-carla.nl/ en de plannen door gesproken dit wordt volgens mij echt heel mooi, k'zal kijken of ik hier binnenkort wat foto's van kan plaatsen. Nu lekker verder met de achteras, lagers opnieuw invetten en klaar maken voor de zwarte lak. Met een beetje geluk is de temperatuur dinsdag weer wat hogen B)

Hele mooie jaarwisseling allemaal, 2017 wordt een mooi jaar vol nieuwe uitdagingen.

Groeten, Rob
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-01-2017 21:59 #165897 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Katterug project
Dat ziet er mooi uit Rob! Keep up the good work in 2017.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-01-2017 20:27 - 04-01-2017 20:37 #165928 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
Omdat het nog steeds te koud was voor de zwarte lak heb ik deze week maar een wat anders aangepakt. De achteras is nu klaar, hij schoon klaar om te spuiten. De steekassen zijn eruit geweest, deksel is los geweest voor een kijkje in de as, de lagers opnieuw ingevet, en allen pakkingen vervangen. Verder heb ik de rem-anker platen van de Amazon op de as gezet omdat ik het volledige remsysteem van de Amazon ga gebruiken





De spatplaat onder het chassis gemaakt, heb hiervoor een Katterug plaat aangepast






Alle delen klaar gemaakt voor de in te korten aandrijf as



En vandaag onverwachts de voorstoelen al op kunnen halen, daar kun je toch alleen maar blij van worden :) Ze zijn opnieuw opgevuld en zitten perfect



Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-01-2017 22:53 #165931 door Michel Vastmans
Beantwoord door Michel Vastmans in topic Katterug project
Mooi werk die stoelen Rob! Komen er ook nog hoofdsteunen op?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-01-2017 23:02 #165932 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Katterug project

Rob Baeten schreef : En vandaag onverwachts de voorstoelen al op kunnen halen, daar kun je toch alleen maar blij van worden :)

Heb je de rekening nog niet gezien...? ;) Of zijn ze niet opnieuw bekleed?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-01-2017 12:53 - 05-01-2017 12:54 #165934 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project

Gert Vegter schreef :

Rob Baeten schreef : En vandaag onverwachts de voorstoelen al op kunnen halen, daar kun je toch alleen maar blij van worden :)

Heb je de rekening nog niet gezien...? ;) Of zijn ze niet opnieuw bekleed?


Ik heb de rekening inderdaad al gezien Gert, :S het is niet meer het "low budget" project waar ik ooit mee begonnen ben en ben nu echt het grote geld aan het uitgeven. Nu dat ik zover gekomen ben wil ik het ook echt mooi hebben en dan mag het spaarvarken aan stukken :) :)

De hoofd steunen komen er toch op. In een eerder topic www.volvokv.nl/forum/interieur/25422-hoo...lijk-ja?limitstart=0 was ik er nog zeker van dat het niet ging gebeuren. Na wat passen, proefzitten en heroverwegen heb ik toch besloten om de stoelen in elk geval aan te passen zodat ik ze tijdens een rit kan gebruiken, op de parkeerplaats kunnen ze dan uit het zicht in kofferbak :) :) Het blijven gewoon misplaatste dingen op de Katterug stoel. Ze liggen nu nog bij Carla, als ik ze terug heb zal ik een hele kleine foto plaatsen :blush:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-01-2017 22:26 - 12-01-2017 23:41 #166079 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
Vandaag de achterbank en de zijpanelen kunnen ophalen, is echt heel mooi geworden.



Zo mooi zelf dat het nog even in de huiskamer mag staan :)
Een avondje dan :)



En dan nog even een van het pukkeltje, de bussen worden nog rood zodat ze iets minder opvallen als de hoofdsteunen eruit zijn



Groeten, Rob
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-01-2017 22:41 #166080 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Katterug project
Moooooooooi !

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.