Garage Den Haag

  • SB Keizer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2026 13:10 #1480783 door SB Keizer
Garage Den Haag is gemaakt door SB Keizer
Heeft iemand een goed advies voor een Volvo Garage in Den Haag voor mijn p1800e

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leof
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
28-05-2026 16:07 #1480977 door Leof
Beantwoord door Leof in topic Garage Den Haag
Voor mijn Amazon ga ik altijd naar Vespa in Delft. Voor standaard zaken een goed adres.

P544B B16A, P220VE B18A

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Arnold de Groot
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Meer
30-05-2026 09:48 #1480984 door Arnold de Groot
Beantwoord door Arnold de Groot in topic Garage Den Haag
Ik ga ook al jaren naar Vespa Amazon service in Delft. Tegenwoordig zit Vespa op een nieuwe locatie, goed bereikbaar en met meer ruimte.
Ik ben tevreden over de service en het advies van Marco. 

Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • SB Keizer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2026 09:54 #1480985 door SB Keizer
Beantwoord door SB Keizer in topic Garage Den Haag
Thanks voor de tips

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.