Seizoensopening 2019 met Zuid-West met rit naar Industrieel Museum Zeeland!

Lees meer
10-03-2019 13:57 - 20-03-2019 08:06 #182363 door Ruud Reniers
Seizoensopening 2019 met Zuid-West met rit naar Industrieel Museum Zeeland!

2019 is al weer dapper aan de maand Maart begonnen en hoewel officieel de winter nog even duurt, begint zo hier en daar het virus weer te kriebelen om het door ons gekoesterde oud ijzer weer eens uit de schuur te halen. Maar voor het zover is moet natuurlijk het Regio Zuid-West seizoen wel officieel geopend worden en daarvoor hebben wij het volgende verzonnen.

Zondag 24 maart verzamelen we om 10:00 uur bij Cafe Non Plus Ultra in Woensdrecht. Na een kop koffie met … vertrekken we om 11.00 uur voor een rit naar het Industrieel Museum Zeeland in Sas van Gent.

Vanaf 13:30 staat er een lunch voor ons klaar, waarna we vanaf circa 14:30 uur een rondleiding krijgen door het museum.

Om 17:00 uur is het weer einde oefening.

Voor deze dag wordt een kleine eigen bijdrage van €10,- per persoon gevraagd.


Let op: uw inschrijving voor deze koffietafel is pas definitief na ontvangst van het volledige bedrag op bankrekeningnummer NL94 RABO 0141 5599 69 tnv Volvo Klassieker Vereniging o.v.v. Zuid-West Seizoensopening 2019 & uw lidnummer.


Met vriendelijke groeten,


Jurgen Smeenk (de uitzetter en organisator)

(met een hééél klein beetje hulp van Ruud, Wim en Frank)


De inschrijving is inmiddels gesloten.


Adresgegevens:

Cafe Non Plus Ultra: Grindweg 2 4634 PP Woensdrecht
Industrieel Museum Zeeland: Westkade 114 4551 LA Sas van Gent

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.