23e Zeelandrit

Lees meer
15-05-2018 19:54 #176887 door Ruud Reniers
23e Zeelandrit is gemaakt door Ruud Reniers
Genieten van het Zeeuwse landschap

Op zondag 16 september 2018 organiseert de regio Zuid-West voor de 23ste keer een route door Zeeland. De organisatie heeft er deze keer voor gekozen om een rit samen te stellen door de altijd verassende en mooie Zak van Zuid-Beveland. De route gaat voornamelijk langs binnenwegen en (onverharde) dijken en leidt langs de vele pittoreske dorpen van de Zak van Zuid-Beveland. In de routebeschrijving worden bezienswaardigheden en wetenswaardigheden van de omgeving vermeld.

Deze keer zullen de Zuid-Bevelandse Leuntje en Merien de deelnemers vergezellen tijdens een prachtige rit door ‘de Zak’. Leuntje en Merien zijn onlosmakelijk verbonden met Zeeland. Ze vertegenwoordigen de authenticiteit van de regio met hun typische humor in het Zeeuws dialect. Tijdens de rit passeren we het atelier van hun artistiek bedenker en tekenaar Jan Willem Hament.

De route start bij de Volvo garage, Pearyweg 17, in Goes waar u tussen 10.00 en 11.00 uur wordt ontvangen met koffie/thee en een Zeeuwse lekkernij. Na een kort gezellig samenzijn en de uitreiking van de ritbescheiden gaan de equipes van start. De dag wordt rond 17.00 uur afgesloten met een gezellige BBQ in een uitspanning in de omgeving van Goes en dicht bij de A58.

De bijdrage voor de Zeelandrit 2018 is €17,50 per persoon, kinderen tot 9 jaar mogen weer gratis mee. Let op: Honden zijn helaas niet welkom bij het restaurant waar de BBQ plaatsvindt. Opgeven voor deze dag kan via goo.gl/forms/E9Zyfc5G5VRbBRkO2. Inschrijven kan tot 6 september en de inschrijving is pas definitief zodra het inschrijfgeld is ontvangen. Er kunnen maximaal 100 equipes deelnemen, dus meld snel aan want vol = vol.

Graag tot 16 september!

De organisatoren van regio Zuid-West,

Rinus , Anet, Geert en Arianne

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-09-2018 11:07 - 14-09-2018 11:22 #179035 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic 23e Zeelandrit volledig vol!
Bericht namens de organisatie van de rit: Om teleurstellingen te voorkomen: De Zeelandrit zit volledig vol. Op de bonnefooi komen om mee te rijden heeft dus geen zin.

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-09-2018 15:49 #179122 door Paul Burghoorn
Beantwoord door Paul Burghoorn in topic 23e Zeelandrit volledig vol!
Was een leuke en goed georganiseerde rit! Op plekken geweest waar we anders nooit gekomen zijn. Ook de BBQ ter afsluiten was erg lekker.

Groeten Paul Burghoorn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-09-2018 00:09 #179137 door Peter Kortekaas
Beantwoord door Peter Kortekaas in topic 23e Zeelandrit
het was een hele gave en mooie rit BBQ heerlijk we hebben genoten
Peter en Corrie Kortekaas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.