Jaarafsluiting Regio Zuid-West 10 december 2017

Lees meer
18-11-2017 16:31 - 18-11-2017 16:32 #173346 door Ruud Reniers
Zondag 10 december bent u van harte uitgenodigd om deel te nemen aan de jaarafsluiting van Regio Zuid-West. We zijn te gast bij Skidôme, Baanvelden 13, 4715 RH Rucphen.


Aanvang om 16.00 uur. We beginnen met koffie en iets lekkers. Daarna is er de mogelijkheid voor Glowgolf of voor de durfals Icekarten.

De eigen bijdrage bedraagt voor Glowgolf €15,- per persoon
De eigen bijdrage bedraagt voor Icekarten (2 heats) €17,50 per persoon.

Helm & handschoenen zijn verplicht bij Icekarten! Handschoenen, helm/baclava zelf meebrengen kan! Huur van helm/baclava en handschoenen is mogelijk maar je moet dan €6,50 ter plaatse afrekenen bij Skidome.
Geef u tijdig via dit formulier! Let op voor iedere deelnemer apart invullen.
Uiterlijk zaterdag 2 december opgeven.
Helaas zit er een limiet aan het aantal deelnemers: uw inschrijving is definitief nadat uw bijdrage is ontvangen op banknummer NL94 RABO 0141 5599 69 (BIC: RABONL2U) tnv VKV onder vermelding van Jaarafsluiting Zuid-West en uw lidnummer.

En verder nieuws van onder de Volvo ....
Voor het programma van 2018 vragen we wederom je hulp. Ideeën voor activiteiten zijn meer dan welkom. Of wellicht wil je zelf een activiteit organiseren? Schroom dan niet en meldt dit bij Zuid-West.
Met slechts vier bestuursleden is er is nog steeds ruimte voor nieuw/jong bloed in het bestuur van Zuid-West.
Heb je interesse? Neem dan contact met ons op.

Tot in Rucphen,

Met vriendelijke groeten,
namens bestuur Zuid-West
Wim & Ruud

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.