Zondag 18 september: de 21e Zeelandrit!

Lees meer
17-05-2016 20:37 - 17-05-2016 20:41 #160497 door Ruud Reniers
Zondag 18 september: de 21e Zeelandrit! is gemaakt door Ruud Reniers
Zondag 18 september: de 21e Zeelandrit!

2011 09 25 Zeelandrit 2011 065

We nemen u deze keer mee over het eiland Walcheren met zijn eigen diversiteit aan natuur en cultuur. Oude dorpen en steden met een roemrucht verleden en ongeschonden goed geconserveerd. Een rit voor het hele gezin en voldoende tijd en ruimte om te stoppen bij interessante plekken. Denk maar aan Zon, Zee & Strand.

De start is dit jaar bij ‘Landgoed Twistvliet’ Koningin Emmaweg 4, 4354KC Vrouwenpolder.

U bent daar welkom vanaf 10:00 uur en wordt zoals de traditie voorschrijft ontvangen met koffie en de welbekende Zeeuwse Bolus.

De rit start vanaf 11:00 uur.

Inschrijfgeld is €15,- per persoon en kinderen tot 10 jaar mogen gratis op de achterbank meerijden.

U krijgt hiervoor de koffie met aan de start en een heerlijk buffet aan het eind van de rit!

Natuurlijk zorgen wij voor de routebeschrijving en het ritschildje dat inmiddels een collectors item is.

Uw inschrijving is pas definitief als als het inschrijfgeld ontvangen is! De betaalgegevens ontvangt u na invullen van het formulier via onderstaande link.

Let op: vorige jaar moesten we helaas een aantal leden teleurstellen omdat de belangstelling groot is. Wacht dan ook niet tot het laatste moment met inschrijven. De inschrijving sluit uiterlijk 11 september.

Inschrijving via dit formulier: goo.gl/forms/fzcxzJ4YDR


Met vriendelijke groet,

regio Zuid-West

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-05-2016 08:12 #160672 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Zondag 18 september: de 21e Zeelandrit!
Hoewel (tijdelijk) door onbekende oorzaak uit de agenda verdwenen gaat de Zeelandrit natuurlijk gewoon door!
Inmiddels al zo'n 45 inschrijvingen mogen ontvangen!

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-07-2016 21:47 #162000 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Zondag 18 september: de 21e Zeelandrit!

Ruud Reniers schreef : Zondag 18 september: de 21e Zeelandrit!

2011 09 25 Zeelandrit 2011 065

We nemen u deze keer mee over het eiland Walcheren met zijn eigen diversiteit aan natuur en cultuur. Oude dorpen en steden met een roemrucht verleden en ongeschonden goed geconserveerd. Een rit voor het hele gezin en voldoende tijd en ruimte om te stoppen bij interessante plekken. Denk maar aan Zon, Zee & Strand.

De start is dit jaar bij ‘Landgoed Twistvliet’ Koningin Emmaweg 4, 4354KC Vrouwenpolder.

U bent daar welkom vanaf 10:00 uur en wordt zoals de traditie voorschrijft ontvangen met koffie en de welbekende Zeeuwse Bolus.

De rit start vanaf 11:00 uur.

Inschrijfgeld is €15,- per persoon en kinderen tot 10 jaar mogen gratis op de achterbank meerijden.

U krijgt hiervoor de koffie met aan de start en een heerlijk buffet aan het eind van de rit!

Natuurlijk zorgen wij voor de routebeschrijving en het ritschildje dat inmiddels een collectors item is.

Uw inschrijving is pas definitief als als het inschrijfgeld ontvangen is! De betaalgegevens ontvangt u na invullen van het formulier via onderstaande link.

Let op: vorige jaar moesten we helaas een aantal leden teleurstellen omdat de belangstelling groot is. Wacht dan ook niet tot het laatste moment met inschrijven. De inschrijving sluit uiterlijk 11 september.

Inschrijving via dit formulier: goo.gl/forms/fzcxzJ4YDR


Met vriendelijke groet,

regio Zuid-West


Inmiddels zijn er 71 Volvo's ingeschreven met in totaal 152 inzittenden! Er is nog ruimte op de Zeeuwse wegen voor meer Volvo's!

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-08-2016 11:56 #162435 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Zondag 18 september: de 21e Zeelandrit!
Het maximum aantal deelnemer van 100 equipes is bereikt.
Vanaf 100 komt u op de wachtlijst.

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-09-2016 21:15 - 18-09-2016 21:16 #163577 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Zondag 18 september: de 21e Zeelandrit!
en de foto's: goo.gl/photos/hSwVqviYvvfzFd9aA
Heeft u zelf ook foto's? Dan kunt u ze ook in dit album uploaden.

Ook de vuurtoren foto's komen hier.

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-09-2016 10:45 - 23-09-2016 12:57 #163703 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic Zondag 18 september: de 21e Zeelandrit!
Voor het eerst de Zeelandrit meegereden, al hoewel wij Zeeland aardig kennen kwamen we op plaatsen die voor ons onbekend waren. De rit was prachtig en goed verzorgt , ook het buffet aan het eind van de dag, organisatie bedank.
De rit had voor ons een minder leuk incident, een jonge scooterrijder kwam op de Kruisweg in Veere uit een fietspad racen en zag ons te laat. Hij remde uit alle macht maar schoof met zijn scooter onder de auto waardoor er enige schade aan dorpel en portier ontstond. Gelukkig, op wat schaafwonden na, was de scooterrijder niet ernstig gewond. Zo zie je maar weer een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ik wilde een foto plaatsen maar deze staat op zijn kop, weet niet hoe te draaien.
Vriendelijke Groeten, Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Frits Heijman (GAST)
  • Frits Heijman (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
23-09-2016 21:47 #163720 door Frits Heijman (GAST)
Beantwoord door Frits Heijman (GAST) in topic Zondag 18 september: de 21e Zeelandrit!
Woonachtig in Veere en het kustgebied van Vrouwenpolder - West Kapelle - Vlissingen rijd ik vaak met auto en motor, maar de 21e Zeelandrit heeft mij verrast door alle mooie binnenwegen in dit gebied aan elkaar te rijgen. Een fantastische rit, die we zeker nog eens (in delen) gaan narijden.
Complimenten voor de organisatie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-09-2016 07:18 #163724 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Re:Zondag 18 september: de 21e Zeelandrit!
Alle credits zijn voor Anet en Rinus!

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-09-2016 19:18 #163730 door Remon Kosse
Beantwoord door Remon Kosse in topic Re:Zondag 18 september: de 21e Zeelandrit!
Ik vond het een erg mooie rit en een gezellige dag. Waar kan ik de foto bij de vuurtoren vinden?

Volvo Amazon 1962 B18A enkele Zenith Stromberg 175-CD2 carburateur
Voor de hele geschiedenis kijkt u hier: volvoamazon.webklik.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2016 09:24 - 25-09-2016 09:34 #163743 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Re:Zondag 18 september: de 21e Zeelandrit!
en de foto's: goo.gl/photos/hSwVqviYvvfzFd9aA
Heeft u zelf ook foto's? Dan kunt u ze ook in dit album uploaden.

Ook de vuurtoren foto's komen hier.

In de rechter boven hoek kunnen er ook eigen foto's toegevoegd worden door de deelnemers door te klikken op het pictogram met de bergjes en het plusje:



Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.