2e Regioactiviteit Zuid-West "Futureland"

Lees meer
24-02-2015 19:39 #148893 door Ruud Reniers
2e Regioactiviteit Zuid-West "Futureland" is gemaakt door Ruud Reniers
De krokussen beginnen zich te ontpoppen en zo beginnen we ook tekenen te zien van het begin van de lente. Tijd om dit nieuwe volvojaar met een mooi ritje te vieren.

We gaan dit op zondag 15 maart organiseren!

We verzamelen om 11.00 ter hoogte van Volvo Bluekens aan de Steenspil 44 te Halsteren en vertrekken om 11.15 uur gezamenlijk om via de nieuwe A4 langs Steenbergen en Willemstad richting Futureland te rijden.
Voor degenen die over de N59 komen is er een extra "aanhaak locatie" bij Verzorgingsplaats Oude Kreek, gelegen aan de A29 Dinteloord-Rotterdam tussen afrit 22 en 21 ten zuiden van Oud-Beijerland en ten noorden van Klaaswaal, op de plek waar de rijksweg een bocht naar het oosten maakt. Verwachte doorkomst aldaar is 11:40 uur. Geef aub op het inschrijfformulier aan waar je start of aansluit.

Je kunt ook op eigen gelegenheid richting Futureland (maasvlakte) rijden of elders aan sluiten. Wij verwachten er rond 12.30 te zijn.

Europaweg 902
3199 LC Maasvlakte Rotterdam
Havennummer 8360

Bij Futureland gaan we een kijkje nemen in het informatiecentrum over het ontstaan van de Maasvlakte1 en Maasvlakte 2. Vervolgens vertrekt om 14:00 uur de boot voor een excursie over het water voor de liefhebbers. Hiervoor moet je je dus van tevoren opgeven!

Doe dit voor 8 maart. Hiervoor kun je gebruik maken van het inschrijfformulier: goo.gl/forms/CIZt4y2oGD

Of via regiozuidwest@volvokv.nl .

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.