ZEELANDRIT ZONDAG 21 SEPTEMBER 2014

Lees meer
13-07-2014 16:08 #141986 door Ruud Reniers
ZEELANDRIT ZONDAG 21 SEPTEMBER 2014 is gemaakt door Ruud Reniers
DE ZEELANDRIT IS EEN JUBILEUMRIT IN HET KADER VAN HET 44 JARIG JUBILEUM VAN DE VKV!
De 19e editie van de Zeelandrit wordt dit jaar gereden op de grens van Zeeland, West-Brabant en Belgie. Uitgezet door leden van de regio Zuid-West. Het wordt een gezellige en ontspannen rit voor het hele gezin met genoeg tijd om te stoppen bij interessante plekken en bezienswaardigheden.
Deze rit is anders van opzet dan u in vorige edities van ons gewend was., maar is zeker de moeite waard.
De start is deze keer bij Recreatie Boerderij DE WALKANT, Langeweg 2, 4634 PS Woensdrecht.
Snelweg A58 afrit 30.
U bent vanaf 09.30 uur van harte welkom. De koffie met koek staat voor u klaar.
De start van de rit is vanaf 10.45 uur.
U rijdt dan via Zeeland binnendoor naar het Antwerps havengebied voor een bezoek aan de Zandvliet en Berendrecht zeesluizen.
Via een gedeelte van de Brabantse Wal rijden we naar het Stoommuseum de Bakkersmolen te Wildert Belgie. Lunch stop is mogelijk.
Ook onderweg zijn er genoeg andere lunch mogelijkheden.
Terug door het boerenland naar de Brabantse Wal met zijn mooie natuur, smalle wegen en zandverstuivingen.
Midden in het bos is dit jaar het eindpunt. Waar voor u om 17.00 uur een heerlijk warm buffet klaar staat bij: Party-hoeve KLOOF.
Vanaf hier is het maar 3 km naar de snelweg A58 voor de rit naar huis.

Het inschrijfgeld is 12,50 euro per persoon. Kinderen onder 12 jaar gratis.
Inschrijfgeld betaald u op de dag zelf bij aankomst.
U krijgt hiervoor koffie met koek, routeboek, routeschild, mooie foto thuisgestuurd, uitgebreid warm buffet. En naar we hopen mooi weer.
Doet u ook mee aan onze Zee-Be-Bra rit? Geef u dan op voor 15 september 2015. Vol is vol. Maximum 70/75 auto’s.

Aanmelden kunt u doen via e-mail: zeelandrit.vkv@gmail.com
Tel.: 0113 502786 / 06 53762241
Volledige naam:
Lidnr.:
Adres:
Postcode en plaats:
Telefoonnr.:
E-mail:
Aantal volwassenen:
Aantal kinderen + leeftijd:
Type, kleur en kenteken auto:
Organisatie Team: Rinus en Anet van Oosten.

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2014 10:23 #143890 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic ZEELANDRIT ZONDAG 21 SEPTEMBER 2014
Foto's gemaakt door:

Dhr. Kuijvenhoven: tinyurl.com/ktr2uht
Dhr. Krieger: volvo.a123.nl/

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.