Inschrijving Zeelandrit nagenoeg vol!

Lees meer
29-08-2013 22:27 #131498 door Ruud Reniers
Inschrijving Zeelandrit nagenoeg vol! is gemaakt door Ruud Reniers
Met 60 inschrijvingen zitten we bijna vol. Er is nog plaats voor zo'n 15 equipe's!

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-09-2013 18:57 #132304 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Inschrijving Zeelandrit nagenoeg vol!
En voor de foto's:

Van een deelnemer: tiny.cc/neiv3w

Volg Volvokv Zuidwest op Google+ en je vindt er nog meer foto's!

https://lh3.googleusercontent.com/0r92k2We_s2BHvdoHruyRXb_aX5Ll7JkDOliV6X0EIM=w276-h207-p-no

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-09-2013 21:15 #132307 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Inschrijving Zeelandrit nagenoeg vol!
Ha, de SH-TL-34 staat er met de achterkant op. We hadden onderweg naar zeeland en ook op de terugweg naar Zaanstad heel veel bekijks met die twee koter omgekeerd op de 3e zit rij.

Was trouwens voor ons de laatste keer dat we de Zeelandrit hebben aangedaan. Na 12 jaar willen we weer is wat anders. Om eerlijk te zijn missen we het wedstrijd element in de rit. Maar goed we hebben het geprobeerd. De rit was mooi zoals altijd. We kwamen nog een punt tegen waar ik destijds een foto heb genomen waar mijn zoon (Thijs) zijn naam aanwijst op een straatnaam bord.

Bijlage:


Bijlage:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.