15 April - Bloesemrit Zuid-West

Lees meer
21-03-2012 20:35 #111866 door Ruud Reniers
15 April - Bloesemrit Zuid-West is gemaakt door Ruud Reniers
Vorig jaar opperde Sam van der Perk het idee voor een bloesemtocht in Zeeland. A.s. zondag 15 april is het dan zover.

We worden om 11.00 uur verwacht in Het Fruitteelt Museum te Kapelle, Annie M.G. Schmidtsingel 4. Dan hebben we koffie met gebak en vanaf 11.30 uur een rondleiding met gids door het museum en de tuin.

Om 12.30 uur gaan we starten met de rit.
Na ongeveer drie kwartier kunnen we in Baarland, in Brasserie De Kleine Toren van Baarland, lunchen. Hier is ook een kleine expositie over auto’s.

Het eindpunt na totaal ongeveer 75 km is bij het Caisson, Smokkelhoekweg 10-12, te Kapelle.

Route:
Vanuit Bergen op Zoom A58, afrit 35, bij verkeerslichten rechtsaf richting Kapelle, 2e weg rechts.
Vanuit Vlissingen: afslag 35, bij rotonde links, 2e afslag. Bij verkeerslichten rechtdoor, 3e weg rechts.

Bij Fruitteeltmuseum parkeren: 1e links, Fruithof.

Om een inschatting te kunnen maken van het aantal deelnemers graag even een bericht naar regiozuidwest@volvokv.nl .

Programma 2012:

12 Mei: Technische dag, zoals in voorgaande jaren gaan we weer sleutelen in de Volvo garage in Goes
24 juni: Uitstapje opnieuw naar het Zeeuwse: Varen met de Hoogaarsen die gebouwd zijn op de werf in Arnemuiden.
24-26 augustus: Ons regio kampeerweekend, ditmaal opnieuw in zeeland.
23 september: Zeelandrit
5 oktober: Technische avond, voor het onderwerp mogen de leden suggesties doen.
8 december: De jaarafsluiting, invulling van deze avond volgt nog.

Bekijk ook eens de foto's van onze evenementen!

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.