16e Zeelandrit 2011

Lees meer
04-10-2011 15:26 #106482 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic 16e Zeelandrit 2011
Foto vandaag in de bus! Ontzettend leuk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-10-2011 17:13 #106527 door John Bressers
Beantwoord door John Bressers in topic 16e Zeelandrit 2011
Voor de liefhebbers ;) is er ook nog de digitale versie beschikbaar van de foto's gemaakt bij het veerse meer. Even een emailtje naar jmwmb@telfort.nl met de nodige info (kenteken) en de foto wordt toegestuurd.
Groetjes Madeleine Bressers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-10-2011 11:19 #106609 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic 16e Zeelandrit 2011
Bedankt voor de foto Madeleine, Super.

Wel jammer dat er maar weinig deelnemers zijn die hun foto's delen....

Ruud

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Mike Laning (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-10-2011 19:16 #106800 door Mike Laning (GAST)
Beantwoord door Mike Laning (GAST) in topic 16e Zeelandrit 2011
Beste deelnemers aan de 16e Zeelandrit. Ontzettend bedankt voor de zeer positieve reacties. Ondanks de soms zeer grote tegenslagen zijn we er toch in geslaagd weer een mooie Zeelandrit neer te zetten. U heeft er waarschijnlijk geen ide van wat er allemaal bij komt kijken. Sam v.d Perk en ik hebben ook ons lesje geleerd v.w.b. de organisatie. Voortaan zullen we rekening houden met de aanmelding van kleine kinderen en proberen een kindermenu te organiseren. Het blijkt dat Volvo-rijders ook hele goede fotografen zijn, gezien de fraaie foto's op het forum. Daar gaan we zeker iets mee doen volgend jaar.
Gezien het succes van dit jaar gaan we volgend jaar gewoon weer door en wel op zondag 30 september 2012. Ik kan U nu al verklappen dat we waarschijnlijk een dagje gaan "Eilandhoppen". De ingeslagen weg van ontvangst, lekkere lunch, een spectaculaire foto, en na afloop een hapje en een drankje, blijft betaan. Nogmaals, iedereen hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties, en hopelijk tot volgend jaar.

Mike Laning

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-10-2011 23:51 #106866 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic 16e Zeelandrit 2011
Ook namens mij, mijn schoonouders en mijn zoon bedankt voor deze mooie dag. En wat was het mooi weer en heerlijk gegeten. Als de rit volgend jaar weer zo is komen we weer.

Wat ik jammer vond is dat de parkeerplaats bij Volvo Olov niet meer de parkeer plaats zoals die van vorig jaar, auto's stonden te verspreid.

Zelf zijn we omdat het voor ons een stuk rijden is +/-180 km al op zaterdag gegaan en hebben we een BB gepakt bij Hansweert. Onderweg nog in een dikke file te gestaan door een tunnel die was verzakt. Kwamen we ook nog een bekende amazonrijder tegen uit Castricum die met een kokende motor stond. Via een paar kleine weggetjes toch de BB bereikt.

foto en filmpjes volgen nog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.