Webadres van onze club

Lees meer
06-05-2009 21:49 #49711 door Tom Steverink
Webadres van onze club is gemaakt door Tom Steverink
<p>Ik vroeg mij af: wordt het webadres van de club nog aangepast nu de naam veranderd is in Volvo Klassieker Vereniging?</p><p>Als je de naam in Google zoekt, krijg je niets directs van de club. Da's toch niet goed?</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-05-2009 12:26 #92005 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Webadres van onze club
<p>Helaas heb ik geen antwoord op je vraag, maar vindbaarheid hangt niet alleen samen met het gebruikte webadres (is wel een belangrijke factor). Zie ook mijn reactie van op een dag na een jaar geleden in het topic " Naam vereniging ". Ik schreef toen:</p><p>Zoekmachines zoals Google gebruiken veel factoren om de zoekresultaten te bepalen en sorteren. Deze factoren zijn complex en houden zij zo veel mogelijk geheim om manipulatie te voorkomen, want iedereen wil wel bovenaan in de resultatenlijst staan. Toch is er op basis van ervaring wel een aantal zaken aan te wijzen zie bijdragen aan betere vindbaarheid op Internet (maar dat ga ik hier nu niet allemaal neerzetten).</p><p>Enige algemene informatie is te vinden op bijvoorbeeld nl.wikipedia.org/wiki/Zoekmachine_optimalisatie </p><p>Een aantal zaken van die daar staan:</p><li>- iedere pagina voorzien van een titel </li><li>- metatags </li><li>- "schone urls"<p>Als ik dan de V44 site bekijk voldoet die aan geen van deze drie.</p><p>Op welke pagina je ook bent, de titel is gelijk en zelfs de URL is gelijk. En als je in de broncode kijkt, zie je dat er geen metatags en beschrijving is opgegeven. Voor zoekmachines bestaat dus alleen de URL, www.v44.nl . Dat is de reden dat de site alleen gevonden wordt als je zoekt op de naam van de vereniging.</p></li><li><p>Groeten Lars</p></li>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.