Oude edities Volvo Classic Magazine online plaatsen (als PDF)

  • Vincent Kroese (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-08-2006 00:10 #51949 door Vincent Kroese (GAST)
Mooie nieuwe site is dit geworden. Iets wat ik eigenlijk bij de oude website al miste is een groter overzicht aan (techische) artikelen. Is het misschien een goed idee om ook de VCM nummers online te zetten, voor de liefhebbers? Soms kom ik bij het doorbladeren van het forum verwijzingen tegen naar bepaalde artikelen uit VCM, maar als 'vers' clublid heb ik uiteraard niet de beschikking tot de oudere nummers. Het technische gedeelte is relatief makkelijk te realiseren, immers is het magazin al digitaal opgemaakt, en lijkt het mij een kleine moeite voor de vormgever om van de opmaakdocumenten een lage-resolutie-PDF te maken voor op het web. Er hoeft dus niets gescand te worden enzo (tenzij je ook de hele oude nummers online zou willen zetten) en nog een groot voordeel van de digitale PDF's is dat ze gewoon doorzoekbaar zijn op trefwoord.

Het zal uiteraard wel een klein beetje moeite kosten, en als er veel naar gekeken wordt kost het ook wel wat bandbreedte, maar ik denk zelf dat het wel een mooie toevoeging voor deze website zou zijn.


Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-08-2006 08:58 #82039 door Bas van Vliet
Beantwoord door Bas van Vliet in topic Oude edities Volvo Classic Magazine online plaatsen (als PDF)
Vincent, mail mij even. Ik heb een hele mooie CD voor je... ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Marcel van Genderen (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-08-2006 21:58 #82038 door Marcel van Genderen (GAST)
Beantwoord door Marcel van Genderen (GAST) in topic Oude edities Volvo Classic Magazine online plaatsen (als PDF)
<p>Hallo , Ik wil me er niet mee bemoeien maar wat voor cd heb je dan van Vliet? klinkt interessant</p><p>groet marcel</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.