Erg veel forum categorien

  • Kees van der Heiden (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-08-2006 11:52 #51919 door Kees van der Heiden (GAST)
Erg veel forum categorien is gemaakt door Kees van der Heiden (GAST)
<p>Vinden jullie nou ook dat het forum nu wel heel erg versnipperd is? Een indeling in algemeen, techniek, carroserie, lijkt mij persoonlijk ruimschoots genoeg. Je moet nu erg veel bladeren en je ziet nu al mensen in de verkeerde categorie hun berichtjes plaatsen.</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-08-2006 12:35 #82122 door Ben Flierman
Beantwoord door Ben Flierman in topic Erg veel forum categorien
Volledig met je eens. Dit is ook al een paar keer aangekaart voordat het forum online was. Er is alleen nooit wat mee gedaan...

tinustuning.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Vincent Kroese (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-08-2006 13:03 #82121 door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Erg veel forum categorien
<p>Nog twee andere puntjes van aandacht met betrekking tot het forum..</p><p>1. De oude berichten en antwoorden daarop (van voor 2004 ongeveer) zijn niet leesbaar verder dan de eerste 2,5 regels. Ik hoop dat dit opgelost wordt, want juist de enorme hoeveelheid vragen, antwoorden en tips die hier al langsgekomen is maakt dit forum erg krachtig. Nu is een groot deel van het archief onbruikbaar.. erg jammer.</p><p>2. Dit forum zou veel effectiever zijn, mijn inziens, als de berichten waar het laatst een reactie op gekomen is automatisch bovenaan de lijst komen. Als nu iemand een onderwerp plaatst is het twee weken later &acute;weggezakt&acute; en zal niemand er meer op reageren. En mocht iemand in het archief een gedeeltelijk antwoord op een vraag vinden, maar meer info willen, dan zal hij NOG een onderwerp met dezelfde soort titel moeten aanmaken, omdat immers ook niemand meer zal reageren op zo&acute;n oud topic als daar iemand om meer info vraagt. </p><p>Het is dan ook niet voor niets dat vrijwel alle goedlopende fora op internet, met veel serieuze bezoekers, een heel andere structuur hebben dan dit forum, die veel effectiever werkt. Daar krijg je vaak per specifiek onderwerp 1 topic, en mocht iemand toch een gelijk topic aanmaken dan wordt hij of zij doorverwezen naar het bestaande topic waarna het dubbele topic gesloten wordt. Zo staat ALLE informatie over een specifiek onderwerk (bijv. &acute;banden&acute; of &acute;carburateur&acute; in een onderwerp, die automatisch bovenaan komt als er iemand op reageert.... </p><p>Ik hoop dat er nog eens iemand kijkt naar de structuur van dit forum, om bovenstaande verbeteringen door te voeren. Zo niet dan zal het mij zeker niet weerhouden om hier te komen, want ook nu is het forum zeer krachtig en goed, maar ik denk gewoon dat het veel en veel beter kan, zonder dat er echt veel geld en of moeite in gestoken hoeft te worden.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-08-2006 15:54 #82120 door Harry Loof (GAST)
Beantwoord door Harry Loof (GAST) in topic Erg veel forum categorien
1. De oude berichten zijn blijkbaar door het vele converteerwerk afgelopen week afgekapt, ik zal dit zsm herstellen.
2. Naast de lijst nieuwe topics zal het mogelijk worden de laatste week reacties te bekijken.

De optie om zaken per onderwerp automatisch te schikken bij een nieuw item lijkt mij onmogelijk, omdat dat afhankelijk is van de manier waarop het onderwerp geformuleerd wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Vincent Kroese (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-08-2006 16:11 #82119 door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Erg veel forum categorien
Hallo Harry,

1. Mooi dat er aan het herstellen van oude berichten gewerkt wordt! Zeker voor kersverse amazonbezitters als ik zijn de vele oude berichten erg handig ;)

2. Misschien heb ik niet helemaal duidelijk geformuleerd wat ik bedoelde met het automatisch schikken. Wat ik bedoel is dat er een soort van "Active topics" lijstje komt zoals er nu ook al is, maar dan een waarbij het onderwerp waar <span style="font-weight: bold;">het bericht waar het laatst op is gereageerd bovenaan komt te staan</span>. Op die manier zie je altijd welke topics op dat moment nog actueel zijn, waar mensen onlangs nog wat gevraagd hebben, ook al is het onderwerp zelf al een stuk ouder.
Met het schikken van zaken per onderwerp bedoel ik meer dat er handmatig eventueel mensen doorverwezen worden naar een al bestaand onderwerp op het moment dat ze een vrijwel identieke vraag stellen. Dit kan inderdaad niet automatisch.
Eventueel zou het 'dubbele' onderwerp dan ook gesloten kunnen worden. Door dit te combineren met de 'active topics' lijst voorkom je dat er op den duur (nu eigenlijk al) heel veel onderwerpen geopend worden met dezelfde strekking.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-08-2006 10:46 #82118 door Harry Loof (GAST)
Beantwoord door Harry Loof (GAST) in topic Erg veel forum categorien
Alle oude berichten zijn hersteld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.