Downloaden van regioleden

Lees meer
29-08-2006 15:50 #51893 door Joan Tacx
Downloaden van regioleden is gemaakt door Joan Tacx
Beste Webmasters,

Ik heb vermoedelijk nog een volgend probleem ontdekt.
Bij het downloaden van de ledenlijst voor <span style="font-weight: bold;">regio west </span>komt maar 1 iemand te staan uit almere.

Zou het zo maar kunnen zijn dat ook hier nog ergens een verwijzing staat naar het VOD ?

Dan heb ik nog een verbeterpunt.
Als iemand de pagina van een organisatie openklikt, dan staan daar de email adressen.
Ik vind dit erg onverstandig, tegenwoordig zijn er programmas die dit soort email adressen opsporen en dan Spam mail gaan verzenden.
Misschien moeten dit soort email adressen op de site niet te zien zijn.

Ik ben benieuwd of andere leden deze mening delen.

Groeten Joan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Vincent Kroese (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-08-2006 16:24 #82253 door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Downloaden van regioleden
Wat betreft de email-adressen: Deze worden inderdaad al snel van het net geplukt door programma's om vervolgens in de spam-wereld eeuwig te blijven rouleren..

Een oplossing die je wel eens ziet is het aan laten maken van een soort plaatje van elke emailadres, hierdoor is het voor gebruikers gewoon leesbaar als tekst en voor een automatisch programmatje niet als zodanig herkenbaar. Ik weet verder niet hoe dit precies werkt, maar er zullen vast wel (freeware) programmatjes voor zijn om dergelijke plaatjes te maken. Omdat het alleen om de e-mail adressen van de organisatie gaat is het ook prima te doen om ze zelf even te maken natuurlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.