nieuwsbrief abonnementen

  • Thomas Groeneveld (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
30-08-2006 17:34 #51888 door Thomas Groeneveld (GAST)
nieuwsbrief abonnementen is gemaakt door Thomas Groeneveld (GAST)
Waar is regio Noord-West gebleven bij het opgeven voor een abonnement van de regio nieuwsbrieven?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-08-2006 12:53 #82283 door 08541-dummy
Beantwoord door 08541-dummy in topic nieuwsbrief abonnementen
En waar kan je eigenlijk zien bij welke regio je eigenlijk hoort? Er staat wel allerlei informatie over de diverse regio's op de site, maar onder welke regio Amsterdam bijvoorbeeld valt zie ik niet.
West? Zo westelijk is A'dam nu ook weer niet. NoordWest? zie ik meer als boven het Noordzeekanaal (en Amsterdam ligt voor het grootste deel daaronder).

Zo zullen er vast meer van die grensgevallen zijn. Kan daar een keer een overzichtje van komen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Thomas Groeneveld (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-09-2006 02:01 #82282 door Thomas Groeneveld (GAST)
Beantwoord door Thomas Groeneveld (GAST) in topic nieuwsbrief abonnementen
<p>Daarom ben ik ook lid van Regio Noord en Regio Noord-West...</p><p>Maar een overzichtje zou handig zijn, volgens mij was dat vroeger ook altijd op de oude site toch?</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-09-2006 08:35 #82281 door Rob Funcke
Beantwoord door Rob Funcke in topic nieuwsbrief abonnementen
Regio NoordWest is toegevoegd. In het welkomstboek zit een geografisch overzicht tot welke regio je bent ingedeeld. Maar je bent van harte welkom op alle activiteiten die worden georganiseert door regio's, registers en overige organisatie onderdelen van de vereniging. Het geografisch overzichtje stond niet op de oude site maar ik zal het voorleggen aan de webmaster.

Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.