Nieuwe reacties forum

Lees meer
02-09-2006 12:10 #51882 door Eugen Wulff
Nieuwe reacties forum is gemaakt door Eugen Wulff
<p>Ik ben sinds gisteren weer terug van vakantie en zie nu pas het nieuwe forum werkend. Allereerst mijn complimenten voor de hoeveelheid werk en aandacht die er aan is besteed! Het is wel wennen maar, het duurde bij het oude forum ook even voordat ik er mee kon "lezen en schrijven".</p><p>Wat ik mis is een categorie "laatste reacties" zodat de discussies die "hot" zijn wat makkelijker gevolgd kunnen worden.</p><p>Ook is het misschien handig zoals op het oude forum de "nieuwe onderwerpen" niet te beperken tot de laatse 7 dagen maar daar gewoon een eindeloze lijst van te maken, met een maximaal aantal onderwerpen per pagina.</p><p>Grtz eugen</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-09-2006 12:48 #82304 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic Nieuwe reacties forum
<p>+ een categorie "hele forum" (dan moet men niet steeds eerst, bij
"Navigatie" helemaal links, op "forum" klikken)</p><p> </p><p>
+ "forumonderwerpen in de laatste xx dagen" waarbij waarbij men zelf voor
xx een getal invult; nu is xx=7 dagen, en heeft men geen keuze</p><p>[is ook vermeld door Eugen, had laatste stuk niet gelezen, en dus niet gezien]</p><p> </p><p>
+ zoeken in veld "naam" van wie een titel plaatste (=herhaling van vroegere vraag)</p><p>[soms kent men de naam ve plaatser, maar niet meer het precieze onderwerp of categorie; soms wil ik ook wel eens iets terugvinden van bvb. mezelf]</p><p> </p><p>
+ zoeken in veld "naam" van wie bericht (dus zowel de aanbrenger ve titel,
of de plaatser ve reactie) (=herhaling van vroegere vraag)</p><p> </p><p>
+ .... = de wensen van vele anderen in categorie "Wensen V44 site" die
gebruik van forum zouden vergemakkelijken.</p><p> </p><p>Wanneer mogen we nog eens bericht lezen dat iets is aangepast/gewijzigd?</p><p> </p><p>ps. zoals in verleden vinden we desondanks goed onze weg in nieuw forum met
goed uitgebreide mogelijkheden, leid dus uit "...+..." niet af dat ik
ontevreden ben, maar het vraagt wel wat eigen organizatie; een tegemoetkoming aan genoemde "...+..." zou dit eenvoudiger maken.
</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Hendri Verveda (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-09-2006 13:21 #82303 door Hendri Verveda (GAST)
Beantwoord door Hendri Verveda (GAST) in topic Nieuwe reacties forum
Zoals ik al eerder heb geschreven mis ik eigenlijk maar 1 ding om het forum echt bruikbaar te krijgen.... een overzicht van de laatste reacties. Het is nu gewoon onmogelijk om bij te houden op welke onderwerpen gereageerd wordt! Helemaal als het een wat ouder onderwerp is. Je kunt dan daar wel een reactie plaatsen, maar geheid dat niemand 'm leest.

Uitgebreidere zoekfuncties zijn leuk en ook welkom, maar als bovenstaande opgelost is kunnen de meesten er wel mee vooruit denk ik.


Overigens heb ik het oude forum maar heel even meegemaakt. Dat was om te lezen veel onpraktischer, maar bovenstaande probleem gold daar in ieder geval niet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-09-2006 21:00 #82302 door Harry Loof (GAST)
Beantwoord door Harry Loof (GAST) in topic Nieuwe reacties forum
Aan de grootste wens van alle forum lezers wordt gewerkt. Het knopje reacties de laatste 7 dagen zou de functionaliteit moeten krijgen die we allemaal willen. Groeten, Harry

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Hendri Verveda (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-09-2006 08:00 #82301 door Hendri Verveda (GAST)
Beantwoord door Hendri Verveda (GAST) in topic Nieuwe reacties forum
Mooi! Dit knopje lijkt al te werken!

[edit]
Alleen als titel blijft er staan "Nieuwe forumonderwerpen laatste 7 dagen", dat moet eigenlijk nog veranderd worden, maar misschien ben ik al wat voorbarig.
Ik denk trouwens dat voor de meeste forummers deze weergave wel de standaard mag worden i.p.v. de nieuwe onderwerpen. De nieuwste onderwerpen zullen automatisch wel bij de laatste reacties vermeld worden.
[/edit]

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-09-2006 08:47 #82300 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Nieuwe reacties forum
Goed bezig Harry !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Hendri Verveda (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-09-2006 11:57 #82299 door Hendri Verveda (GAST)
Beantwoord door Hendri Verveda (GAST) in topic Nieuwe reacties forum
Als een onderwerp nog geen reacties heeft (dus alleen het oorspronkelijke bericht) wordt 'ie niet vermeld bij 'laatste reacties' Dat is niet praktisch.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.