lay-out

Lees meer
17-10-2006 15:03 #51785 door Leo Staats
lay-out is gemaakt door Leo Staats
<p>Even een niet VOLVO vraagje, maar een vraag hoe ik het forum het beste op het scherm kan krijgen.</p><p>Voor de meer ervaren computer gebruikers waarschijnlijk een eenvoudige vraag. Om op de forum pagina het geheel te zien, bijv aantal reacties, en datum moet in de horizontale scroll bar gebruiken. Ik heb van alles geprobeerd, maar de juiste instelling nog niet gevonden.</p><p>Wat moet ik veranderen om (op het scherm) een breder beeld te krijgen?</p><p>Alvast bedankt voor eventuele suggesties, Leo</p><p> </p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Huib Wassink (GAST)
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
17-10-2006 21:10 #82744 door Huib Wassink (GAST)
Beantwoord door Huib Wassink (GAST) in topic lay-out
<p>Leo,</p><p>Als het goed is gaat de tekst automatisch naar de volgende regel, per kolom.</p><p>Maar vertel eerst eens wat voor besturingsysteem (windows? versie) en webbrowser je gebruikt, oftewel, wat voor programma, je gebruikt voor de internet pagina's. Ook welke versie. Dat kun je vinden onder "help" in het menubalkje.
</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-10-2006 09:56 #82743 door Marijn de Koning
Beantwoord door Marijn de Koning in topic lay-out
<p>En welke schermresolutie...
Bij 480 x 640 zal het allemaal wel wat krap worden...</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-10-2006 21:16 #82742 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic lay-out
<p>Bedankt alvast voor de reacties. Mijn computer is als volgt:</p><p>Windows ME, scherm 1152 x864 pixels, Microsoft Internet explorer versie 5.50.4134.0100</p><p>Pixels zat, verder prima computer, maar de kolom titel is erg breed, waardoor de rechter 3 kolommen niet in beeld komen.</p><p>Graag suggesties, Leo</p><p><span style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Arial; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: NL; mso-fareast-language: NL; mso-bidi-language: AR-SA"><v:shapetype id="_x0000_t75"> <v:stroke></v:stroke><v:formulas><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f></v:formulas><v:path></v:path><o:lock></o:lock></v:shapetype><v:shape id="_x0000_i1025" style="WIDTH: 135pt; HEIGHT: 81pt"><v:imagedata></v:imagedata></v:shape><span style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Arial; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: NL; mso-fareast-language: NL; mso-bidi-language: AR-SA"><v:shapetype id="_x0000_t75"> </v:shapetype></span></span></p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-10-2006 21:16 #82741 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic lay-out
<p>Bedankt alvast voor de reacties. Mijn computer is als volgt:</p><p>Windows ME, scherm 1152 x864 pixels, Microsoft Internet explorer versie 5.50.4134.0100</p><p>Pixels zat, verder prima computer, maar de kolom titel is erg breed, waardoor de rechter 3 kolommen niet in beeld komen.</p><p>Graag suggesties, Leo</p><p><span style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Arial; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: NL; mso-fareast-language: NL; mso-bidi-language: AR-SA"><v:shapetype id="_x0000_t75"> <v:stroke></v:stroke><v:formulas><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f><v:f></v:f></v:formulas><v:path></v:path><o:lock></o:lock></v:shapetype><v:shape id="_x0000_i1025" style="WIDTH: 135pt; HEIGHT: 81pt"><v:imagedata></v:imagedata></v:shape><span style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Arial; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: NL; mso-fareast-language: NL; mso-bidi-language: AR-SA"><v:shapetype id="_x0000_t75"> </v:shapetype></span></span></p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-10-2006 21:45 #82740 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic lay-out
<p>Hallo Leo,</p><p>probeer eens je "Favorites" van het scherm te doen verdwijnen (klik
daarvoor op icoon "Favorites" in menu-balk bovenaan), dan wordt het
volledige scherm enkel door het V44 forum ingenomen, en kun je alles op 1
scherm tegelijk zien. Maw. het is dan niet meer nodig steeds de
horiz.scroll bar te gebruiken. Zelf vond ik dit in begin ook vervelend, tot
ik uiteindelijk tot dit inzicht kwam.</p><p>Succes&groeten, Willy</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Huib Wassink (GAST)
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
19-10-2006 09:40 #82739 door Huib Wassink (GAST)
Beantwoord door Huib Wassink (GAST) in topic lay-out
<p>Download Internet explorer 6 eens en probeer het daarmee.</p><p> www.microsoft.com/downloads/details.aspx...f5-b02b-20b602228de6 </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Huib Wassink (GAST)
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
19-10-2006 09:41 #82738 door Huib Wassink (GAST)
Beantwoord door Huib Wassink (GAST) in topic lay-out
<p>Download Internet explorer 6 eens en probeer het daarmee.</p><p> www.microsoft.com/downloads/details.aspx...f5-b02b-20b602228de6 </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Huib Wassink (GAST)
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
19-10-2006 09:47 #82737 door Huib Wassink (GAST)
Beantwoord door Huib Wassink (GAST) in topic lay-out
<p>Kleine onvolkomenheid van dit forum:</p><p>Die dubbele entries krijg je als je met de knop vorige, een pagina terug gaat en op vernieuwen klikt.</p><p>Een eigen entry editten kan niet, dat ziet ie als de entry van een ander????</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Misha Hofkes (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-10-2006 20:25 #82736 door Misha Hofkes (GAST)
Beantwoord door Misha Hofkes (GAST) in topic lay-out
<p>Met de toets F11 krijg je een volledig scherm van IE. Nogmaals F11 zet de boel weer terug.</p><p>Ook kun je met Ctrl-Alt-+ en Ctrl-Alt-- (numeriek deel) de letters groter en kleiner maken. Eventueel via Menubalk, beeld, lettertype tijdelijk groter en kleiner maken.</p><p>Of misschien staat binnen je Windowsversie via Bureaublad-instellingen een groter dan normaal lettertype als standaard.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.